Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forlovelses ring + hvor fridde du?


Anbefalte innlegg

Hei. 

Vet ikke om det er hjelp å få her på dette området, men prøver for det. 

Jeg er på jakt etter en forlovelses ring til min kjære, har nå innsett at tiden er inne. Jeg trenger råd og tips for valg av forlovelses ring. Både fra Jenter/Damer/Gutter/Menn. 

 

Jeg tenker å ha et maks budsjett på rundt 40k, men gjør ikke noe om det er billigere.. 

 

 

 

Og til slutt, hvordan fridde du, eller hvordan ble du fridd til? 

Hvis du ikke har blitt fridd til, hvordan skulle DU ønske det var? Takker for all hjelp! :)



Anonymous poster hash: b85e0...f90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en jente på etsy til å lage noen håndlagde rustikke ringer til meg og jenta mi.

 

Vi er ikke opptatt av at ting må være dyrt og liker minimalisme og rustikk så det var viktigere at dette var noe som var laget spesifikt for oss.

 

Jeg hadde store planer rundt mitt frieri og hadde gjemt ringene i bilen en lang stund i påvente av at planene mine skulle klaffe men det ble relativt spontant da det dukket opp en diskusjon der hun ville vite hvor seriøs jeg var om forholdet. Da dro jeg frem ringene og fridde.

 

Vant den diskusjonen... ;)

 

Hadde en liten tale forberedt men idet jeg gikk ned på kne ble jeg ganske surrete og nervøs så jeg kan ikke huske hva jeg faktisk sa...

 

Men ifølge henne var det fint lell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun fikk en 1 karat`s diamantring, leide helikopter, jaguar, suite på bristol, middag på Oro. To år senere var det slutt.

 

 

Neste gang (tror det blir neste år) så skal jeg ta med sambo på telttur til Ringebu. For denne gangen mener jeg det mer, har frykt for å ikke legge nok i forholdet, er eldre og er egentlig en annen person.

 

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 2d20e...9ac
Lenke til kommentar

 

Hei. 

Vet ikke om det er hjelp å få her på dette området, men prøver for det. 

Jeg er på jakt etter en forlovelses ring til min kjære, har nå innsett at tiden er inne. Jeg trenger råd og tips for valg av forlovelses ring. Både fra Jenter/Damer/Gutter/Menn. 

 

Jeg tenker å ha et maks budsjett på rundt 40k, men gjør ikke noe om det er billigere.. 

 

 

 

Og til slutt, hvordan fridde du, eller hvordan ble du fridd til? 

Hvis du ikke har blitt fridd til, hvordan skulle DU ønske det var? Takker for all hjelp! :)

 

Anonymous poster hash: b85e0...f90

 

40k ? Jeg betalte ca. 180 Kr.

 

For meg var det enkelt. Jeg fikk klar beskjed om å fri.

Lenke til kommentar

Både ring og frieri handler naturligvis om smak og behag, så om jeg var deg ville jeg sett litt gjennom ringer/smykker hun har fra før og sett hvilken stil det går i, og kanskje spurt ei nær venninne av henne om hun har noe peiling (må være ei som klarer å holde kjeft om det, da, selvfølgelig). Hvis du er usikker bør du kanskje gå for noe helt enkelt. Og sølv (e.l.) er mer safe enn gull, vil jeg påstå. Pris er underordnet etter min mening, men velger du noe dyrt så få for all del ringen forsikra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...