Gå til innhold

Seagate 160GB julekalender (komplett)tap kr.25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erm, skal jeg spare noen kroner og kjøpe fra ITbutikken som har den beste service'n jeg har vært borti, eller skal jeg kanskje bare velge komplett, som faktisk har service (i hvert fall så er den tilstedetværende i de fleste tilfeller, i motsetning til ALDRI hos den andre parten som ble nevnt).

Ble rotete, men sånn måtte det bare bli.

Lenke til kommentar

It butikken er ikke så verst som dere skal ha det til... har kjøpt kanskje 5-6 ganger hos itbutikken og 10-15 hos komplett... har hatt store problemer med begge, mens som oftest går handelen 100% problemfritt.

Selv måtte jeg forøvrig slå til på dette "supre" tilbudet, siden jeg skulle ha en receiver som kun komplett har, samt promise tx2 som komplett har bra pris på. Totalprisen ble derfor billigst mulig for min "handlekurv", selv med 100kr tap på diskene.

Endret av shahin
Lenke til kommentar

ITbutikken er vell greie nå.. Fått seg en avdeling som man kan bruke i Norge også.. Da går det egentlig greit sende inn ting da..

Har sendt inn en DOA sak og det gikk greit.. Ble stoppet i tollen ,men fikk da ny etterhvert.. Men 188kr er jo det dobbelte av hva jeg ville ha betalt til en norsk webshop.

Var bare 6mnd garanti på IBM diskene da.. Det var skuffende..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ikke at det skal tale for eller mot, men jeg har lagt merke til at i dag har komplett hatt minst 3 julekalender tilbud.

et via hw.no

et via komplett selv

og et via en eller annen side.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart når man tenker på holdbarheten på diskene... :ermm:

Der tok du deg vann over hodet.. Fatter ikke at det fortsatt er personer som ikke har fått det med seg hvor stabile og driftsikre IBM180gxp serien er..

De heter ikke IBM ,men jeg bruker fortsatt IBM (siden det er lettere og skrive =P)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart når man tenker på holdbarheten på diskene...  :ermm:

Der tok du deg vann over hodet.. Fatter ikke at det fortsatt er personer som ikke har fått det med seg hvor stabile og driftsikre IBM180gxp serien er..

De heter ikke IBM ,men jeg bruker fortsatt IBM (siden det er lettere og skrive =P)

Støtter deg i det. IBM var en periode noe makkverk, og jeg var blant dem som fikk oppleve skrapelyder og død etter 4 mnd, men IBM har gode disker nå. Faktisk veldig gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...