loggon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ser Komplett.no smeller til i dag med et kanon gave i julekalenderèn! du kan spare kr.45.- i forhold til normal pris eller sök på laveste pris her https://prisguiden.no/fritekst_sok.cgi og du ser att man i dagens julekalender må bet. kr. 25.- mer en hos HardwareButikken.no Regelen må väre alle julekalender gaver er ikke gaver men triks !. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den samme disken koster 950,- hos ITbutikken. Latterlig av komplett. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kjipt gjort og lureri Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eller så er det slik at komplett bruker norek, og itbutikken bruker hatelco, og hatelco har skaffet seg en bedre deal fra produsent. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Erm, skal jeg spare noen kroner og kjøpe fra ITbutikken som har den beste service'n jeg har vært borti, eller skal jeg kanskje bare velge komplett, som faktisk har service (i hvert fall så er den tilstedetværende i de fleste tilfeller, i motsetning til ALDRI hos den andre parten som ble nevnt). Ble rotete, men sånn måtte det bare bli. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe. De stakkars folkene som bestiller derfra tror virkelig de gjør ett kupp Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) It butikken er ikke så verst som dere skal ha det til... har kjøpt kanskje 5-6 ganger hos itbutikken og 10-15 hos komplett... har hatt store problemer med begge, mens som oftest går handelen 100% problemfritt. Selv måtte jeg forøvrig slå til på dette "supre" tilbudet, siden jeg skulle ha en receiver som kun komplett har, samt promise tx2 som komplett har bra pris på. Totalprisen ble derfor billigst mulig for min "handlekurv", selv med 100kr tap på diskene. Endret 8. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ITbutikken er vell greie nå.. Fått seg en avdeling som man kan bruke i Norge også.. Da går det egentlig greit sende inn ting da.. Har sendt inn en DOA sak og det gikk greit.. Ble stoppet i tollen ,men fikk da ny etterhvert.. Men 188kr er jo det dobbelte av hva jeg ville ha betalt til en norsk webshop. Var bare 6mnd garanti på IBM diskene da.. Det var skuffende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ikke at det skal tale for eller mot, men jeg har lagt merke til at i dag har komplett hatt minst 3 julekalender tilbud. et via hw.no et via komplett selv og et via en eller annen side. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Var bare 6mnd garanti på IBM diskene da.. Det var skuffende.. Kanskje ikke så rart når man tenker på holdbarheten på diskene... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kanskje ikke så rart når man tenker på holdbarheten på diskene... Der tok du deg vann over hodet.. Fatter ikke at det fortsatt er personer som ikke har fått det med seg hvor stabile og driftsikre IBM180gxp serien er.. De heter ikke IBM ,men jeg bruker fortsatt IBM (siden det er lettere og skrive =P) Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kanskje ikke så rart når man tenker på holdbarheten på diskene... Der tok du deg vann over hodet.. Fatter ikke at det fortsatt er personer som ikke har fått det med seg hvor stabile og driftsikre IBM180gxp serien er.. De heter ikke IBM ,men jeg bruker fortsatt IBM (siden det er lettere og skrive =P) Støtter deg i det. IBM var en periode noe makkverk, og jeg var blant dem som fikk oppleve skrapelyder og død etter 4 mnd, men IBM har gode disker nå. Faktisk veldig gode. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Correct me if I'm wrong, men jeg trodde kjøpsloven i Norge sa at man har to års reklamasjonsrett på varer som f.eks. harddisker (som jo er forventet å vare så lenge), uavhengig av eventuelle garantier som blir gitt av forhandler? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Harddisker har man vel fem år, siden de er ment å vare vesentlig lengere enn to år. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 min ibm disk tok fyken etter noen dager faktisk , men snille som PSdata var (reklame) fikk jeg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå