Gunnar Fagerli Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 "Ålesund" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hei Gunnar! To flotte bilder fra Tall ship Races i Ålesund. Likte kanskje best V2 som er litt mer ryddig og har Sukkertoppen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Hei Gunnar! To flotte bilder fra Tall ship Races i Ålesund. Likte kanskje best V2 som er litt mer ryddig og har Sukkertoppen i bakgrunnen. Takk Helene! Liker bedre dette enn "plastbåtshowet" under "årets båtfestival" :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Flotte bilder , foretrekker v2 flott komponert med de vakre seilskutene . V1 er mer av en dokumentasjonsutgave som jeg ser det . Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 En liten kommentar til fenomenet plast"båter". Det har vært sagt at plast"båter" ikke er båt men noe som flyter på sjøen . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 En liten kommentar til fenomenet plast"båter". Det har vært sagt at plast"båter" ikke er båt men noe som flyter på sjøen . Alec Takk Alec! V2 var mest myntet på Helene med "Sukkertoppen" :-). Enig at V2 er best. Jeg brukte her et gammelt speilrefleks fra 2005 som jeg hadde som reisekamera før jeg investerte i speilløst og lett. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg