|FSK| Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Etter som jeg har kjøpt inn 2 nye maskiner, har jeg satt den gamle 800mhz'n som en filserver. Jeg har bare et lite problem, den BRÅKER. Nå som jeg ikke har fått lagt opp så mye kabler i huset, må den derfor stå rett utenfor soverommene på loftet, hvor folk sover. Det er en gammel komplett-maskin, så husker ikke hva som er i den, men stoppet cpu-vifta noen sekunder, og fant ut at 90% av støyen kommer derfra. Derfor, er det noen som har tips til en cpu-vifte som ikke støyer no særlig? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har vel ikke en gammel 80mm vifte liggende? hvis du har det kan du bare ta av den gamle og sette 80mm'tern til å blåse over kjøleribba.. Blir maskina varm? hvis den ikke blir det kan du justere ned viftehastighten litt.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 gå på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no og se etter papst 19 og 12 db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå