PocoLoco Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) edit: saken er løst. Endret 4. november 2017 av PocoLoco Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Her er det vel en idè å ta det opp med Talkmore? Kan være de plukker opp ett annet nummer i routingen fra utlandet til tollfrie nummere. Vet det ved problemer eller sære løsninger med routing kan ende opp med at kortnummeret(ikke ditt, sentralen sitt) blir plukket opp i stedet for ditt vanlige nummer. Som forresten kan spoofes uten at noen merker det, men det krever litt mer Endret 12. september 2017 av aklla Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Har sendt en mail til Talkmore... Fikk som svar at "det er ingen grunn til at det skal vise et annet nummer". Har bedt de se litt nærmere på saken men forventer ikke at de har en løsning. Jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med at nummeret er registrert på kontantkort istedenfor et vanlig abonnement? Håper det er flere her som kan dele sine erfaringer og gjerne komme med tips til hva jeg kan prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Hvilket nummer kom opp hos Call-senteret? Har du alle sifrene, så skal jeg sjekke mot utenlandske nummerplaner. I hvilket land befinner det seg? Og hvilket nummer ringte du egentlig? Endret 20. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hvis det er et amerikansk nummer med LISN code 800, 877 el. l., så er det et element av nummerkonvertering inne i bildet. Noen firmaer pleier å liste et alternativt nummer, prøv dette i stedet. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 (endret) edit: saken er løst. Endret 4. november 2017 av PocoLoco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Min teori er at anropet viderekobles så mange ganger at A-nummeret (ditt nummer) forsvinner eller blir erstattet med et annet nummer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg snakket akkurat med en amerikansk kollega som ringer junaiten regelmessig. Det som kommer opp på mottakerens display er hennes nummer med tillegg av diverse siffer foren og bak. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) edit: saken er løst. Endret 4. november 2017 av PocoLoco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå