Saftis Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Da min gamle overklokkede CPU med luftkjøler bråker for mye ved full load, tenkte jeg å gå til innkjøp av en AiO-CPU-kjøler. Etter litt research virker det som om NZXT Kraken X62 er blant de bedre. Men problemet er at den mest sannsynlig ikke passer i mitt gamle Fractal Design R3-kabinett uten å ev. bore og feste vifter på utsiden, og da forsvinner jo poenget. Så jeg er på utikk etter en kombo av kabinett og AiO-CPU-kjøler som passer sammen, som ser bra ut og som er stillegående. Av ymse årsaker må kabinettet være hvitt, og ønsker gjerne innsikt på venstre side. Er følgende ok, eller finnes det bedre kjøp? Phanteks Eclipse P400S Glass Silent NZXT Kraken X62 CPU Kjøler Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg fikk tynt in en Kraken X62 inn i et Corsair 330R, smått, stille og ser anonymt ut. Men det var ikke en milimeter med klaring mellom kjøleren og kjøleribben til hovekortet. https://sta3-nzxtcorporation.netdna-ssl.com/uploads/download/attachment/595/Kraken-Series-Compatibility-Guide-4.18.2017.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå