kjør dæ randi Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 vurderer nå å ta opp internasjonal engelsk skriftlig (SPR3008) som privatist. Det jeg ikke skjønner er om jeg også må ta den muntlig varianten av faget(SPR3009) da jeg har en ok standpunktkarakter i muntlig. Lurer da om jeg kan ta bare skriftlig eller om jeg må ta begge for å forbedre vitnemålet? Lenke til kommentar
ukjentfenomen Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Standpunktkarakteren din faller vekk når du går opp som privatist. Privatister skal ha både skriftlig og muntlig eksamen. https://www.udir.no/kl06/SPR3008/ Lenke til kommentar
kjør dæ randi Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2017 hva om jeg får en dårligere karakter på den muntlige eksamenen enn hva jeg har i standpunkt i fra før? har da aldri hatt eksamen muntlig i det faget før... Lenke til kommentar
ukjentfenomen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du får en skriftlig og en muntlig karakter. Standpunktkarakteren din faller bort når du tar opp fag som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå