Mastiff Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Ja, selvsagt. Ellers ville det jo blitt mye mer. Tre dagers DHL-frakt. 285 pund med mva, siden de trekker fra den engelske mva-en og så legger til den norske etterpå. Og med de forholdsvis nye forbrukerreglene for kjøp i EU, og en stor og seriøs aktør som Amazon, er jeg ikke redd for å handle der. Her er lenken: https://www.amazon.co.uk/Huawei-Watch-Bluetooth-Smartwatch-Android-Black/dp/B06Y68678G/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1505138997&sr=8-1&keywords=huawei+watch+2+4g Lenke til kommentar
s4lem0nsen Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Støtter klokka QI standarden eller er det bare de nye mobilene? Demoen viste bare at produktene ble ladet på Apple's egen ladeplate som jeg mistenker har Qi samt Apple's egen standard, men jeg håper selvsagt at jeg tar feil. Hadde vært digg å bare legge denne klokka på IKEA plata sammen med Nexus 6, S8 osv... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 **snip** Men gleder meg til det er på plass, da jeg har lyst på apple watch med esim. Har du noen innsideinfo på at den faktisk kommer til norge og blir støttet av norske operatører?Hvis Apple lager et produkt som bruker esim, så vil operatørene følge etter. Det antok jeg også, men apple valgte altså å ikke lansere den versjonen i norge, så hva er det du mener operatørene skal følge etter? Du vet at mange iPads allerede støtter esim? Lenke til kommentar
Matti02 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Kan man bruke e-sim i norge hvis man har en kompatibel klokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå