Kurt Lekanger Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Apples nye smartklokke har innebygget 4G og måler pulsen kontinuerlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Bare 4G? Tipper det. 2G og 3G er snart historie der borte. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Ikke til Norge nei? Da var det jo ingenting interessant med Series 3 i det hele tatt her på berget. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Ikke til Norge nei? Da var det jo ingenting interessant med Series 3 i det hele tatt her på berget. Det er versjonen med 4G som ikke kommer til Norge med det første, den vanlige modellen kommer. Har presisert dette litt klarere i teksten nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Tipper den må testes mot Telia og Telenor sånn at VOLTE skal fungere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Ikke til Norge nei? Da var det jo ingenting interessant med Series 3 i det hele tatt her på berget. Det er versjonen med 4G som ikke kommer til Norge med det første, den vanlige modellen kommer. Har presisert dette litt klarere i teksten nå. Dårlig formulert av meg, siktet til at vi ikke fikk modellen med LTE. Series 3 er jo bare Series 2 med bedre SoC, temmelig uinteressant. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Her var det temmelig mye skuffende for oss nordmenn.. Ikke får vi utgaven med LTE, som jo må sies å være det store og eneste nye med Series 3. Og vi mister både utgaven i stål og keramikk, da disse kun kommer i LTE-utgave så vi har nå kun tilgang på Sport og Nike+ utgavene i aluminium.. Det gjør det jo fryktelig enkelt for meg, for jeg bytter ikke ut min i rustfritt stål med en i aluminium. Og samboer fikk seg Series 2 for 14 dager siden så den kan returneres og byttes til Series 3 da det er 30-dager åpent kjøp og Series 3 uten LTE koster jo faktisk noen hundrelapper mindre enn Series 2 så det er jo veldig fristende og logisk. MEN! De har også fjernet modellen i fargen Rose Gold.. Nå er det kun sort, sølv og gull. Her var det mye merkelig må jeg si. Ekstremt rart å kun levere stål og keramikkutgaven i kun LTE-utgave om denne knapt skal være tilgjengelig utenfor USA.. Lenke til kommentar
Moddi Waldemar-Lima Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Bare 4G? Tipper det. 2G og 3G er snart historie der borte. På Apple event sa de ikke at det var 4G, de sa at det var muligheter for samtaler, så det er nok ikke bare 4G! Det står nok feil i denne artikkelen! 4G ble ikke nevnt de sa samtaler med eSim! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) De sa LTE, som er identisk med 4G i EU og USA. Endret 12. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Fridtjof Eilertsen Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Da blir det bare å vente på at de ruller ut LTE-utgaven også her i Norge. For det er den jeg venter på. Ikke første gang selskap velger seg ut enkelte markeder i startfasen med et nytt produkt, før de utvider med flere land. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Venter bare på å bytte min Apple Watch 1. Lenke til kommentar
Fridtjof Eilertsen Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Her var det temmelig mye skuffende for oss nordmenn.. Ikke får vi utgaven med LTE, som jo må sies å være det store og eneste nye med Series 3. Og vi mister både utgaven i stål og keramikk, da disse kun kommer i LTE-utgave så vi har nå kun tilgang på Sport og Nike+ utgavene i aluminium.. Det gjør det jo fryktelig enkelt for meg, for jeg bytter ikke ut min i rustfritt stål med en i aluminium. Og samboer fikk seg Series 2 for 14 dager siden så den kan returneres og byttes til Series 3 da det er 30-dager åpent kjøp og Series 3 uten LTE koster jo faktisk noen hundrelapper mindre enn Series 2 så det er jo veldig fristende og logisk. MEN! De har også fjernet modellen i fargen Rose Gold.. Nå er det kun sort, sølv og gull. Her var det mye merkelig må jeg si. Ekstremt rart å kun levere stål og keramikkutgaven i kun LTE-utgave om denne knapt skal være tilgjengelig utenfor USA.. Den kommer etterhvert til Norge også. Ikke bare nå i første omgang. Men det er og lik at mobiloperatørene trenger tid på å implementere sine systemer for at dette skal fungere. De har sagt selv (Apple) at de utvider antall land i 2018. Så jeg ser frem til de kommer hit også. Flere situasjoner hvor jeg ikke trenger mobilen, men kun klokke med telefonfunksjon og registrere trening etc. Finnes billige klokker med mobilfunksjon, men de holder kun i få timer, og er ikke lette å bruke (har testet 2-3 stk.) Så endelig skjer det noe positivt her. Eneste minuset er vel at de ikke fortsatt kan komme med ulike lagringsstørrelser, slik at jeg kan kjøre mye av egen musikk rett på tlf. Ikke alltid en har nett tilgjengelig, og da å kun ha Apple Music som alternativ er ikke greit sånn sett. Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Bare 4G? Tipper det. 2G og 3G er snart historie der borte. 3G skal på sikt bort. De stenger vel GSM/2G også i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå