Leif Olsson Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Veteran Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Nydelig bilde med flotte speilinger! Må ses via linken for best opplevelse. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Nydelig bilde med flotte speilinger! Må ses via linken for best opplevelse. Mvh Fredrik Så riktig Fredrik, må ses via linken for best opplevelse. Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg kunne godt have tænkt mig et vandret udsnit..så man fik lidt mere med af de andre både..gode spejlinger i vandet Hilsen Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Jeg kunne godt have tænkt mig et vandret udsnit..så man fik lidt mere med af de andre både..gode spejlinger i vandet Hilsen Suss Takk før hyggelig kommentar Suss Legger ut en ny versjon med mere av de andre båtene Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg