Gå til innhold

En historie om Panasonic support

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Panasonic G80 kamera brukt i Desember i fjor, forrige eier hadde kun hatt det i 3 uker. Etter en stund oppdaget jeg at det var en feil med den innebygde stabiliseringen som resulterte i at de flest bildene tatt med 20mm eller videre fikk en mørk strek i høyre øvre del av bildene. 
Sendte inn kameraet til reparasjon i Februar i år og fikk tilbake kameraet tilsynelatende i orden. Ca en måned etter at jeg fikk kameraet tilbake begynte jeg å legge merke til at jeg på en del bilder var det en flekk, alltid på samme plass i bildene. Jeg hadde ikke lyst å sende inn kameraet igjen så jeg prøvde først å blåse bort flekken med en rocket blower. Det funket ikke så jeg bestillte sensor swabs, da jeg etter å ha prøvd å rense sensoren 4 ganger og flekken fremdeles kom på bildene bestemte jeg meg for å sende inn kameraet på nytt. Sendte det inn i midten av august og fikk svar tilbake den 22. august om at de ville se kvittering, sende den samme som jeg brukte ved forrige reparasjon. Så gikk tida og jeg hørte ingen ting, sendte først en mail og spurte hvordan det gikk og etter en stund en mail til. Fikk så svar i går der de sa at kvitteringen bare var en ordrebekreftelse og at de måtte se noe mere. Da ble jeg ganske sint, først og fremst for at de fra 22. august til 11. september ikke sa noe om dette til meg og ikke svarte på mail men også fordi de hadde godtatt kvitteringen ved forrige reparasjon. Sendte dem en ganske sint mail tilbake og gjorde dem oppmerksom på at samme kvittering var god nok ved forrige reparasjon. Fikk også tak i flere bevis fra kjøpet fra forrige eier og sendte dem også til dem. I dag har de ikke svart meg.

Vet ikke hva jeg skal tro om dette men en ting er sikkert. Dette er det siste Panasonic kameraet jeg har kjøpt(har totalt hatt 6 panasonic kameraer).

Endret av tflovik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...