merterje Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg hadde tidligere et innlegg her, da når jeg renset maskina, så forsvant viktige faner/sider jeg hadde lagret i nettleseren min - Opera. Jeg fant ut at det er Ccleaner som har slettet dette. Spesifisert når jeg under Ccleaner kjørte Windows. Vedlagt 2 vedlegg som viser under-funksjonene av dette, men jeg er i villrede hva jeg skal huke vekk/ikke slette. Det er ikke noe som viser Opera, men viser Windows generelt da. Noen som har peiling ?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Det ligger sikkert under "Applications-fanen". 2 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Det ligger sikkert under "Applications-fanen". Nei, det ligger ikke i "Applications-fanen". Jeg bruker å kjøre begge både Windows og Application i Ccleaner. Men for å teste om fanene ble borte kjørte jeg først bare Windows, og fanene forsvant. Derfor ligger det ikke under Application. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Opera, Chrome, Firefox ligger under 'Applications' i CCleaner hos meg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Men for å teste om fanene ble borte kjørte jeg først bare Windows, og fanene forsvant. Jeg tror ikke du kan "kjøre bare windows" (tatt fra hukommelsen). 1 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 18. september 2017 Forfatter Del Skrevet 18. september 2017 saken løst, det er jo enkelt, det jeg vil behold lagrer jeg bare i mappe i favoritter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå