k-nut Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har etter mange problemer med Outlook ekspress gått lei av det. Jeg er derfor på jakt etter et nytt e-post program. Det må være lite, raskt, helst fint å se på og ha spam filter. Er det noen som vet om det finnes et slikt program? Om det er gratis så er selvfølgelig det ingen ulempe. mvh, Knut Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Mozilla Thunderbird Opera M2 Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Eudora - the one and only Endret 8. desember 2003 av kvikks Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Outlook 2003 ruler gata når det gjelder spam. Har ikke fått en eneste spam den ikke filtrerer ut etter ca et halvt års bruk! Veeeldig stilig er det også! Skikkelig xp look(= Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eudora - the one and only Det er et bra epost-program Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sylpheed og sylpheed-claws er veldig funksjonelle og kraftige epost-klienter. Gratis er de også. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Outlook 2003 ruler gata når det gjelder spam.Har ikke fått en eneste spam den ikke filtrerer ut etter ca et halvt års bruk! Veeeldig stilig er det også! Skikkelig xp look(= Hæ?! Har du brukt Outlook 2003 i et halvt år allerede. Hvordan er det mulig? Noe jeg ikke har fått meg meg? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Bruker Incredimail Premium. Har Mailwasher Pro så alt funker bra her:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå