^fmj Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 La merke til at man uten problemer kunne se hva andre hadde stemt på ved å se på stempelvinduet på stemmeseddelen, lett å se lengden på navnene. Ekstremt tynt papir, mens valgkortet hadde ekstremt tykt papir og er i praksis unødvendig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Det er ekstra bra hvis man veiver papirlappen rundt seg og viser folka hva man skal stemme fordi man ikke husker hvordan man gjorde det. Glemme hvordan man legger en papirlapp i en boks er en ting utrolig nok Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Det verste er at jeg ikke er overrasket. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Tull, stempelfeltet er opak nok. Dessuten er det ansatte som passer på at ingen går rundt og veiver stemmeseddelen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Hadde du gitt meg en stemmeseddel fra hvert av de store partiene kunne jeg lett identifisert de med å se på stempelfeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå