Cthulhu Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Og vil fortsette å selge SNES Classic godt inn i 2018.Nintendo vil relansere NES Classic Mini neste sommer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Problemer er at butikker her i Norge selger disse classic utgavene for rundt dobbelt pris av hva Reggie sier er anbefalt utsalgspris. Ja det er ekstra kostnader her i Norge. Men nesten 100%? 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Håpløse greier. Elektronikk pleier jo ikke være så overprisa i norge. Håper prisen vil synke til under tusenlappen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Håpløse greier. Elektronikk pleier jo ikke være så overprisa i norge. Håper prisen vil synke til under tusenlappen. Sant, men akkurat denne tingen strekker seg nok litt over i andre varekategorier som "leketøy" og "samleobjekt". Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Mini SNES må/burde jo gå ned til under 1000,- her til lands før lansering nå. Virker jo ikke som det blir noe manko på disse, og det blir jo anbefalt å ikke betale mer enn 80$ (vel og merke USA). Lenke til kommentar
Mammim Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Problemer er at butikker her i Norge selger disse classic utgavene for rundt dobbelt pris av hva Reggie sier er anbefalt utsalgspris. Ja det er ekstra kostnader her i Norge. Men nesten 100%? Som regel kan man ta dollarprisen og gange med 10, for å finne ut omtrent hva prisen skal/burde være. Eks: PS4 Pro, $399 - Norsk pris: Kr. 3 490,-. Xbox One m FIFA 17: $294 - Norsk pris: Kr. 2 490,-. Her ligger faktisk prisene noe under 10-gangen til og med. Ser Netonnet har forhåndssalg til kr. 1490,-, så der har de nesten tatt 20 gangen. Men dette regner jeg med er ren spekulasjon fra deres side, for å tyne mest mulig penger ut av kundene sine. Når Nintendo nå varsler at det skal "være nok til alle", vil man nok se prisen havner under 1000-lappen så fort flere nettbutikker starter å ta inn konsollen. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Nesten så jeg ikke tar artikkler om retro-snes/nes mini seriøst lengre... først ute av produksjon å sky-høye bruktpriser på finn.no... så er de tilbake. Så ikke... så igjenn, tilbake i produkskon :-P 2 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 RetroPi er billigere 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Nesten så jeg ikke tar artikkler om retro-snes/nes mini seriøst lengre... først ute av produksjon å sky-høye bruktpriser på finn.no... så er de tilbake. Så ikke... så igjenn, tilbake i produkskon :-P Finn.no er fantasipriser, de selger ikke for de prisene. Ble nettopp solgt en på ei facebook gruppe jeg er med på for 1400kr. Lenke til kommentar
JR84 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Dyr, elendig lanseringsdato, ubrukelige håndkontrollere som følger med. Nintendo prioriterer Europa som vanlig (Nei) Men Nintendo 64 Classic, den kjøper jeg! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Problemer er at butikker her i Norge selger disse classic utgavene for rundt dobbelt pris av hva Reggie sier er anbefalt utsalgspris. Ja det er ekstra kostnader her i Norge. Men nesten 100%? Som regel kan man ta dollarprisen og gange med 10, for å finne ut omtrent hva prisen skal/burde være. Eks: PS4 Pro, $399 - Norsk pris: Kr. 3 490,-. Xbox One m FIFA 17: $294 - Norsk pris: Kr. 2 490,-. Her ligger faktisk prisene noe under 10-gangen til og med. Ser Netonnet har forhåndssalg til kr. 1490,-, så der har de nesten tatt 20 gangen. Men dette regner jeg med er ren spekulasjon fra deres side, for å tyne mest mulig penger ut av kundene sine. Når Nintendo nå varsler at det skal "være nok til alle", vil man nok se prisen havner under 1000-lappen så fort flere nettbutikker starter å ta inn konsollen. Butikkene overpriser ikke, det er enten Bergsala som tar seg vanvittig godt betalt, eller så har Nintendo of Europe gitt Bergsala en elendig deal. Vi trenger virkelig at Norden blir en offisiell del av Nintendo of Europe. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg kunne tenkt meg en slik, men synes jeg får alt for lite for pengene. Spillutvalget burde vært mye større. Lenke til kommentar
Krigargud Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kjøpte nes mini for 203kr på wish. ferdig levert på døra mi 289kr. Norske nettbutikker er jo ikke seriøse. Lenke til kommentar
Krigargud Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kjøpte nes mini med 500 spill for 203kr på wish. ferdig levert på døra mi 289kr. Norske nettbutikker er jo ikke seriøse. Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Kjøpte nes mini for 203kr på wish. ferdig levert på døra mi 289kr. Norske nettbutikker er jo ikke seriøse. Med mindre enn du ser/kjøpte noen andre varianter enn det jeg klarer å finne, så er ikke det akkkuurat det samme men. kinesisk piratkopi med 500 spill mer eller mindre velykka porta spill (noen versjoner er uten HDMI utgang) (ikke engang samme spillene f.eks zelda, mario 1-2-3, kirby mangler osv). Wish versjon uten HDMI (annen fake versjon from aliexpress med HDMI) Endret 15. september 2017 av Blåbjørn 1 Lenke til kommentar
hrdalen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Bestilt en slik: http://www.8bcraft.com/ Husk du trenger raspberry zero i tillegg (kjøpte en W utgave fra modmypi.com), totalt etter avgifter kommer den rett under prisen til denne..Bare et tips .. Lite NB! Det er fortiden 1-2 mnd leveringst tid fra 8bcraft da de produserer v2 av kretskortet som da også vil tillate lading mens en spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå