trond001 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Hei! Noen som kan hjelpe?Har en original xbox som eg vil softmodde igjen, men eg har mistet alt eg trengte.Noen som vet kor eg kan finne "auto installer deluxe" eller bedre programvare som gjør jobben uten usb eller spill?Har leitet litt rundt men kan ikkje finne noe Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 UTEN usb eller spill? Er det i det hele tatt mulig å softmodde en xbox uten disse? Jeg har softmoddet min egen Xbox og har fortsatt alle filene og programmene jeg brukte liggende på en harddisk her en plass, men metoden jeg brukte krevde både en usb kabel og ett exploitable spill, jeg brukte Splinter Cell. Lenke til kommentar
trond001 Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Mener eg har lest at det er mulig ja. At alt ligger i auto installeren :/Eg brukte usb sist, men som sagt så er alt vekke Usb og spill er lett å få tak i, men det er verre med programvaren. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Laster opp alle filene til google drive nå, inkludert Auto-Installer Deluxe v4.53 Mappen var litt rotete så mulig det ligger noe duplicates og andre programmer/apps urelatert til selve softmoddinga der men du får bruke det du trenger. Totalt ble det 8.3GB. Link kommer snart. Endret 12. september 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
trond001 Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Takk for det ? ??? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) https://drive.google.com/open?id=0B9xgR-m13xHvSHVESUlWNGdqaVk Sånn. Tok visst litt tid å laste opp siden det var så sinnsykt mange småfiler. Kan og laste opp en komplett zippa mappe med alt sammen om du heller vil ha det. Tar bare 5 min å laste opp den Endret 12. september 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
trond001 Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Hvis du orker å slenge opp zip filen så hadde det vært supert ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Done. Det er fila på 5.74GB som heter [-XBOX MOD-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå