southhome Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ser Komplett har Nec 1300 Retail til Kr. 1095,- denne uke, føler meg noe snytt da jeg kjøpte samme brenner på Ukens tilbud på Komplett for to uker siden da på tilbud til kr. 1495,-! Noen andre som føler seg snytt? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nei Man kan ikke føle seg snytt fordi butikker ikke har den laveste prisen akkurat i det øyeblikk man bestemmer seg for å kjøpe........... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Men de hadde den på Ukens tibud med kun 14 dagers mellomrom og såpass stor prisreduksjon! ( kr 400,- ) Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan benytte deg av angrerett, dersom det ikke er for sent. Lenke til kommentar
loggon Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Prisene hos komplett jojer opp og ned! Regner med att det da var retal utg! ?. Hvis ikke kan du si ran! den har da ligget på 995.- i noen mnd. hos itbutikken.no bruk : https://prisguiden.no/fritekst_sok.cgi Endret 8. desember 2003 av loggon Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Litt surt, men man burde jo egentlig bare bli glad for at priser på datautstyr faller. Hva kan du egentlig gjøre med det? klage på at den nye prisen er for lav? hoho, eller benytte deg av angrefristen (14 dager) om du har muligheten og bestille på nytt? Vinninga går jo fort opp i spinninga når du må betale 2x porto + oppkravsgrbyr på nytt. I tillegg må du styre med å komme deg på posten pet par ganger og appåtil vente en stund før du får samme brenneren igjen. Nei, glem saken og vær fornøyd med at du har fått en bra brenner. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kan jo ikke føle seg snytt selv om de setter ned prisen så kort etter du har kjøpt den. (selv om det var ganske mye avslag) Men surt er det. ... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Klager IKKE på brenneren, den fungerer perfekt . Bare surt at jeg var for rask til å bestille første gang. Synest bare det var rart at de hadde Nec-en på Ukens tibud så tett , kun 14 dager mellom. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har hatt tilgang til denne lenge for 900kr jeg ,men det er ikke poenget jeg. Har selv opplevd det samme og det er ting man må leve med.. Går egentlig greit nok,men det er surt ja.. Men 400kr er ikke allverden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå