AfterGlow Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Apple er ikke den eneste som nå spytter masse penger inn i egenproduserte serier.Facebook vil bruke milliarder av kroner på å konkurrere med Netflix Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Bryr meg døyten om Facebook og dette kommer ikke til å få dem til å hooke meg, men det er da positivt med konkurranse. Når en hel bunke svære aktører plutselig begynner å produsere kule serier og alle kappes om kundene, bør vi jo kunne ha mye gøy i vente. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Dette blir stort om de bare gir oss den velkjente kvaliteten Fakebook allerede er kjent for... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Håper de får et godt utvalg av svingbord. Svingbord? Svingbord! https://no.letgo.com/nb/i/svart-og-gratt-svingbord_241ce7ba-b3a0-4c00-89c6-69f4e292b7c9 Edit: her bomma jeg kongelig. Jeg trodde de mente rubrikkannonser. Endret 12. september 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå