Gå til innhold

I kveld lanserer Apple nye iPhone-er. Her er hva du antagelig har i vente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må da være lei iPhone nå.

Jeg forstår jo at spenningen over å ha en annen telefon hvor man kanskje får opp mot to års oppdateringer er spennende, men for mange er garanterte oppdateringer i form av iPhone viktig.

Du vet, oppdateringene er tveeggede sverd. Har du en gammel tab (1 og 2) med siste programvare har du noe av det seigeste som finnes. Ikke akkurat en fordel med oppdatering av eldre enheter. Med andre ord, apple nærmest tvinger kundene sine til å kjøpe nytt. Androd på telefonen min har ingen mangler. Derfor trenger jeg heller ingen oppdateringer. Blir gøy med neste versjon sikkert, men jeg har alt jeg trenger allerede og apper funker helt fint. Ifon på jobb får jeg knapt bruk når oppdateringene kommer, og den maser hele tiden, apper slutter å virke osv. Helt tragisk, men man forstår jo hvorfor dere trenger oppdateringene når telefonen oppfører seg slik. For the record, det gjør faktisk ikke android telefoner (kanskje samsung da, kjenner ikke samsung :p)

Lenke til kommentar

Folk må da være lei iPhone nå.

Jeg forstår jo at spenningen over å ha en annen telefon hvor man kanskje får opp mot to års oppdateringer er spennende, men for mange er garanterte oppdateringer i form av iPhone viktig.

Androd på telefonen min har ingen mangler. Derfor trenger jeg heller ingen oppdateringer

Argumentet ditt er bare for dumt. Med iPhone får du _tilbud_ om sikkerhetsoppgraderinger. Med Android telefonen din får du ikke engang det. Når ble det bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...