Gå til innhold

kazaalite legges ned.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste kazaa duger til er mp3.

:nei: Da må jeg jo fortelle deg at idag lasta jeg ned photoshop,toystory og nøkkelen til tuneup2004 :p på kazaa-lite.

da må jeg fortelle deg at du har brukt dobbelt så lang tid som det ville tatt med DC++ :p Dessuten får man fler treff når man er koblet til et par hubber på DC++ og søker på en .mp3 sang enn når man er koblet til kaaza... så jeg forstår egentlig ikke hvorfor kaaza har fått rykte på seg å være best til .mp3 :no: Det er sikkert bare fordi 95% av de som bruker kaaza er for dumme til å finne ut av andre p2p programmer som for eksempel DC++

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

:nei: Da må jeg jo fortelle deg at idag lasta jeg ned photoshop,toystory og nøkkelen til tuneup2004 :p på kazaa-lite.

da må jeg fortelle deg at du har brukt dobbelt så lang tid som det ville tatt med DC++ :p Dessuten får man fler treff når man er koblet til et par hubber på DC++ og søker på en .mp3 sang enn når man er koblet til kaaza... så jeg forstår egentlig ikke hvorfor kaaza har fått rykte på seg å være best til .mp3 :no: Det er sikkert bare fordi 95% av de som bruker kaaza er for dumme til å finne ut av andre p2p programmer som for eksempel DC++

Hva får deg til å være "sikker" på at vi som bruker kazaa-lite ikke bruker andre p2p programmer?

Å kalle folk dumme er ikke bra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva i all verden er det med dette forumet? Er det lov å diskutere ulovlige ting, eller er det ikke?

FOR SVARTE! Fjern advarselen min, hvis det er så inni granskauen diffust.

Hva er det som er så ulovelig her?

Lenke til kommentar

Hva får deg til å være "sikker" på at vi som bruker kazaa-lite ikke bruker andre p2p programmer?

Å kalle folk dumme er ikke bra :thumbdown:

Tyder jo litt på at folk som bruker Kazaa ikke har testet DC++ da....

jeg brukte Kazaa lite før men nå er det jo bare virus å juks på kazaa!!! I tilleg så er det bare en brøkdel av brukene i kazaa som faktisk deler filer...

Bruker Kun DC++ å Bit-Torrent nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...