Gå til innhold

lyd som forsvinner

Anbefalte innlegg

lurte på om noen kunne hjelpe lille meg litt... har formatert et par ganger, bytta litt plass på all harwaren og sånn men det er et problem som går igjen uansett hva jeg gjør og det er at musikken i winamp fryser etter bare et par sanger... hjelper ikke å reinstallere winapm.. mister også lyden etter bare noen runder i cs, og de andre spillene jeg har mister man også lyden i etter kort tid... det hjalp litt å installere nye skjermkort-drivere, men ikke så veldig mye.. det tar bare litt lenger tid før ting pajer...

noen som har noen forslag til hva det kan være...? har et creative audigy 2, men ser ikke ut til at det er det det er noe feil med.. fikk samme problemet da vi bytta det ut med et annet lydkort...

hilsen en frustrert jente med en kranglefant av en maskin.... :no:

Endret av [nanu]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, akkurat hva jeg skulle spørre om! Kan kjøre film så det suser, rene lyd/musikkfiler og, men så snart jeg prøver å smokke på en musikkvideo begynner skitet å hakke.

Minner om driver-problemer, ka?

skal sjekke virus-programmene, om de tygger på filene.. :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

har du kjørt directx diagnose verktøyet?

start->Run->dxdiag

Der kan du teste om det er et problem med directx componenter og drivere på systemet ditt, bla lyd

Bortsett fra det hadde det hjulpet om du opplyste om hva slags system du har. hovedkort, prosessor, skjermkort osv. Ja også Operativsystem dah

Lenke til kommentar

WinXP proffesional (5.1, Build 2600)

bios v1.0~

AMD Athlon XP 2100+, MMX, 3DNow, ~1.7GHz - cpu

512MB - Ram

DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)

Abit KX7-333R - hovedkort

NVIDIA GeForce4 Ti 4600 - grafikkort

Sound Blaster Audigy 2, DR release 1.80.0 - lydkort

...har jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...