Isbilen Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Driver og mekker på et stue-pc-prosjekt som skal inn i en hylle, og er i den forbindelse på jakt etter et stoff som stopper støv, men har god luftgjennomstrømming og kanskje også slipper gjennom IR hvis det skulle falle meg inn å montere noe slikt etter hvert. Vil Biltemas høyttalerstoff gjøre susen, eller er det bedre alternativer? Lenke til kommentar
El burro Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg har tidligere brukt innmaten i støvsugerfilter med bra resultat, men det er da på bærbar. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Tenkte jeg skulle lage en dør som er trukket med stoff. Endret 11. september 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg kjører med åpen dør og bruker i stedet trykkluft til å rense viftene i ny og ne Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Linklede burde funke fint. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Høyttalerstoff: fåes i sort og hvitt. http://www.dynabel.no/selvbygg/tilbehor/hoyttalerstoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå