OddZen Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hei, har idag et par speakers og subwofer som jeg har hatt i 10+ år. Kontakten er blitt dårlig og lyden og strømmen faller ofte ut. Tenker at det er på tide å kjøpe nye høytalere. Noen som har erfaring på et par gode høytalere med innebygd bass til under 1000 kr? Ønsker ikke ekstern sub som må stå på gulvet og samle støv. Jeg spiller litt, ser litt filmer og hører musikk. Tusen takk for svar ? Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Mackie CR4 Har disse selv og er superfornøyd. Skikkelig god lyd. Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Mackie CR4 Har disse selv og er superfornøyd. Skikkelig god lyd. Anbefales sterkt. Takk for tips!Hvor stor er høytalerne h/b/d, og hvordan kobles de i pcen? Endret 11. september 2017 av OddZen Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Se her. Takk! Meget interessant, skal se om jeg finner den en plass i butikk så jeg kan få sett og testet. Tar imot flere tips. Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 De er meget bra. Bruker de selv i 40kvm stue, og har aldri savnet mer lyd. Tviler på du finner mer lyd uten å gå opp i pris. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 De er meget bra. Bruker de selv i 40kvm stue, og har aldri savnet mer lyd. Tviler på du finner mer lyd uten å gå opp i pris. Tviler ikke! Vet du noen plasser i Oslo de har dem i butikk? Kona er kresen og det kan ikke være hva som helst i stua. Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Dessverre. Dette er jo ikke noen store og dominerende høyttalere, så jeg tror nok ikke at kona kan lage så mye dramatikk...But who knows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå