Arodem Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det fikk Firewatch-utvikleren til å se rødt.«PewDiePie» er i hardt vær igjen – brukte «nigger» som skjellsord i stream Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Ville overraske meg om det var mulig å hindre noen i å spille spillet ditt. Trist at SJW'er alltid skal overreagere så massivt."Furthermore we're complicit" skriver han.Men det viser vel strengt tatt bare at at slike folk ikke forstår hvordan rett, urett, skyld og straff fungerer. "Jeg liker ikke det du sier derfor skal du straffes" uhm nei. Endret 11. september 2017 av misanthrope 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg LarZen Skrevet 11. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Dette er bare hvordan endel prater idag. Masse piss som har null vekt og betydning for dem og deres omkrets sirkler. Men for andre all vekt i verden. Å basere utifra det som er kommet frem tidligere og med dette klippet som at PewDiePie er en rasist er bare latterlig. Ser nå at flere er ute etter sin "pound of flesh" og det er bare helt patetisk. "Tenk på barna! Denne mannen lærer våre barn dårlige holdninger! Få han bort ifra alle sosiale kanaler!". Men ingen anser det som et problem at disse barna ser på et spill hvor 100 mann og kvinner skal drepe hverandre?! PewDiePie må bli flinkere på å flagge innhold som er for voksne om han ikke allerede gjør det. Og gjerne ansette en person til å gi han et spark i balla når han snakker for mye piss. Og foreldre gjøre jobben sin og ikke la YouTube være en barnevakt. Og hvis DMCA går igjennom på klippet om FireWatch så er det ganske så klart at rettighetene til dem som lager innhold på YouTube må styrkes. Endret 11. september 2017 av LarZen 15 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. 3 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Ville overraske meg om det var mulig å hindre noen i å spille spillet ditt. Trist at SJW'er alltid skal overreagere så massivt. "Furthermore we're complicit" skriver han. Men det viser vel strengt tatt bare at at slike folk ikke forstår hvordan rett, urett, skyld og straff fungerer. "Jeg liker ikke det du sier derfor skal du straffes" uhm nei. Er det SJW å reagere på det verste rase-ordet i det engelske språket nå? Hva er det som ikke er SJW lenger? 9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 PewDiePie er en jævla nigger 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 11. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Ved å farliggjøre ord gjør vi jo fint lite annet enn å gi det mer styrke når det faktisk blir brukt i rett kontekst, at folk/SJWene tydeligvis ikke ser dette å skriker rasist, homofob, nazi osv for at det glipper et skjellsord ut av munnen på noen i en intens situasjon viser jo hvor lite intelligente disse individene faktisk er. Jeg ser for meg at om noen tiår vil denne lille epoken bare bli husket som "the age of outrage", hvor alle skal ta seg nær av alt, selv på andres vegne. Endret 11. september 2017 av Evil-Duck 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Elefantmesteren Skrevet 11. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2017 Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. Wow. Noen er sjalu af. 21 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. Mange som mener spill er noe som barn og voksne som ikke har vokst opp holder på med. Kanskje vi ikke skal diktere hva andre synes er gøy før en feier for egen dør? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. Frata alle pengene fordi han brukte ordet nigger? Når ble det ulovlig? Greit at folk synes det er moralsk forkastelig, men det er ikke ulovlig. Folk overreagerer. 1 Lenke til kommentar
Logitek Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. Næmmen her lyser sjalusien som tusen soler hehe. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg SiggEye Skrevet 11. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2017 Fint at vi vanner ut ordet "rasist". Det hjelper oss nok i lengden... 14 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Er det SJW å reagere på det verste rase-ordet i det engelske språket nå? Hva er det som ikke er SJW lenger? Det er SJW å massivt overreagere på et ord sagt i forbifarten for ikke å nevne et ord mange svarte og andre minoriteter bruker hele tiden. Faktum er at hadde han vært svart hadde dette vært en ikke-sak. Dermed er det Vanaman som må sies å være rasisten her. Jeg baserer ikke det at jeg kaller ham SJW på det utsagnet alene. Hvis du titter på andre poster så ser du at han er godt versert i newspeak-lingoen deres. Endret 11. september 2017 av misanthrope 1 Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Litt komisk å se at folk reagerer på dette. Om folk har problemer med dette ordet bør de holde seg langt unna NA serveren på Starcraft 2. Så sent som i helgen opplevde folk som omtrent prøvde å sette verdensrekord i bruken av nigger i løpet 30min under en runde 4v4. Ingen reagerte veldig på det, er bare et ord som folk slenger rundt seg. Det blir det samme som å kalle noen en kødd. Er på tide folk roer seg ned litt å tenker over hva og hvordan ting blir sakt, og ikke bare ordets originale/bokstavlige betydning. 4 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Håper han blir saksøkt og fratatt alle millionene sine, så han må finne seg en vanlig jobb ^^ Skal ikke kunne gå an å tjene så mye penger på tull. Første 60 åringen jeg har sett her inne, velkommen. Trolle ferdighetene dine er patetiske, men det kan vi jobbe på vettu. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Jeg er vanligvis en som irriterer meg over krenkelseshysteri og oppstandelse grunnet bagateller, men her synes jeg ikke det er grunn til å unnskylde. Det ordet skal man ikke benytte, punktum. Uansett hvilken situasjon jeg var i, om jeg var opprørt, sint eller skremt, ville jeg ikke sagt det. Er ikke så vanskelig å la være. På en stream med flere titalls tusen barn er det svært kritikkverdig. Endret 11. september 2017 av Donkey Kong 6 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 For øvrig er det tvilsomt om videoer som allerede er publisert kan trekkes tilbake. Pewdepie har opplagt hatt selskapets stilltiende samtykke til å publisere lets plays. Men ut fradet jeg vet om opphavsrett vil de ha rett til å nekte Pewdepie å publisere nye videoer. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Youtube kan fjerne hva de vil og de har tatt ned noen videoer fra PewDiePie før. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Youtube kan selvfølgelig fjerne hva de vil - men hvilken juridisk rett er det en irsk utvikler har til å ta ned en video laget av en svenske på en server i USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå