eranro Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei! Jeg kjøpte en 19" CRT-skjerm fra komplett for tre uker siden. Den funket fint, men plutselig nå nettopp lagde den en rar ssshh-lyd, og slo seg av!! Jeg får ikke slått den på igjen (sitter med en gammel 14" nå), ingen strøm kommer til den.. Den hadde stått på litt lang tid, men dette KAN ikke være riktig. Har jeg ødelagt den, eller? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 skjermen min har stått på i 5 år nå, så den skal tåle å være på i 3 uker send den tilbake Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ettersom den ikke vil på igjen så er den nok ødelagt, anbefaler deg å kontakte den shoppen du kjøpte den i og snakke om saken, kanskje de vet noe? Jeg tror ikke DU har ødelagt den, lite troverdig, viss du ikke har gitt den røff behandling. Den har nok bare vært av dårlig kvalitet/skadd under transport kanskje. Men uansett så skal du vel få en ny, for du har vel garanti på den ? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Virker som en typisk dårlig kvalitet/feilprodusjon sak. Kontakt komplett, så får du nok en ny en (du burde hvertfall det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå