Arodem Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Er i hælene på Dota 2-rekord.PUBG nådde 1 million samtidige spillere fredag – slo rekorden igjen på søndag Lenke til kommentar
Tiddz Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Absolutt! Jeg har det så moro med det spillet for tiden. Litt for moro faktisk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kan noen fortelle meg hvordan spillet har samarbeid mellom spillere når det er et "battle royale" (free-for-all om jeg forstår det rett)? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Imponerende hvor mange som fremdeles spiller CS og Dota 2. Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kan noen fortelle meg hvordan spillet har samarbeid mellom spillere når det er et "battle royale" (free-for-all om jeg forstår det rett)? Det er 3 typer "lagmoduser" man kan spille, solo. Duo(to spillere) eller Squad (tre og fire spillere). Hvis en eller flere av dem på laget ditt er de eneste igjen på øyen, så vinner laget ditt Lenke til kommentar
cellmass90 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 God investering det spillet. Solgte skins jeg fikk med som preorder bonus for totalt $ 1002 USD rett inn på paypal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå