Salvesen. Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Bytter jobb i månedskifte og da må ny mobil til, planen er å kjøpe en s8 og lurer bare på om det er noe jeg har oversett og hvorfor jeg ikke bør gjøre det. Selv kjøper jeg den for trådløs lading, og ellers dekker den mine behov. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Note 8 kommer ut, men ser ingen grunn ellers. Kjøpte selv en sist uke. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Note 8 kommer ut, men ser ingen grunn ellers. Kjøpte selv en sist uke. Absolutt, men tror både note og 8+ blir i overkant store for min del. det er sikker fint og alt det, men for meg ser jeg ikke helt hvorfor jeg "trenger" det. Men absolutt ett godt poeng Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Note og S8+ ble for stort for meg også. Jeg gikk for vanlig S8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette. Mulig det er tilfeldigheter, men både jeg og mine foreldre har Huawei og jeg er ikke imponert over samtalekvaliteten. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg liker ikke skjermen på samsung toppmodellen, og jeg hater fingeravtrykk greia og plassering.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Avvent kjøp inntil Apple trekker av sløret av de nyeste iPhone modellene i morgen Kanskje du får trådløs lading denne gang Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Avvent kjøp inntil Apple trekker av sløret av de nyeste iPhone modellene i morgen Kanskje du får trådløs lading denne gang apple er ikke aktuelt for mitt bruk Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Klin til meg S8. Har hatt den fra dag 1, og er ikke annet enn fornøyd. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg fikk knust s7 edge, og forsikringpenger kom, da var valget mellom S8+ og Note8, men ville ha penn på tidligere modeller, sist skulle jeg kjøpe Note 7, men den kom jo aldri, da var valget S7edge kort, så denne gang er valget lett! Note 8! Endelig får jeg med penn! Bruker mye notater, og oversettelser, kalender bruk, da tror jeg treffer mye bedre med penn enn med finger Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette. Hmm... Har hatt Samsung i massevis av år, samme med hele familien min. Har ikke opplevd dette i det hele tatt. Første gang jeg hører om dette. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Min erfaring er at Iphone har hatt dårlig lyd kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2017 Rapporter Del Skrevet 11. september 2017 Jeg har bare erfaring fra iPhone SE og den er ikke så ille som Samsung S3 og S5. Andre iPhone-modeller vil jeg ikke uttale meg om, men har inntrykk av at de er helt ok. J-serien til Samsung får heller ikke toppkarakter på talekvalitet ute i den store verden, har akkurat lest noen tester og det KAN virke som om alle artiklene tar utgangspunkt i en og samme test. På tek.no hadde de ingenting og utsette på dette. Personlig har jeg blitt helt allergisk mot Samsung, men de er pene! Har en kompis som kjøpte S8 og der har kvaliteten vært bra de få gangen vi har snakket sammen, men også mulig han har hatt god signalstyrke disse gangene og da er det ikke like fremtredende. Selv synes jeg Huawei er god på talekvalitet, og personlig har jeg erfaring fra P8Lite, P10Lite og Honor 7 - svært bra alle sammen. LG er heller ikke så verst. Sony er litt modellavhengig. Men det er de i andre enden som merker dette, og folk klager som regel ikke selv om de hører deg litt dårlig. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Men det er de i andre enden som merker dette, og folk klager som regel ikke selv om de hører deg litt dårlig. Ja, jeg skjønte det. Men iom. at de fleste i familien min har Samsung, har jeg "vært i andre enden" selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Men i dag ble det lansert en grunn til å la være å kjøpe S8, nemlig iPhone X! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Men i dag ble det lansert en grunn til å la være å kjøpe S8, nemlig iPhone X! Som sagt er ikke iphone aktuelt, av flere grunner. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Men i dag ble det lansert en grunn til å la være å kjøpe S8, nemlig iPhone X! Ting skal endres mye før jeg kjøper iPhone... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 15. september 2017 Rapporter Del Skrevet 15. september 2017 Men i dag ble det lansert en grunn til å la være å kjøpe S8, nemlig iPhone X! Du får jo nesten to S8 til prisen av en iphone X.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå