Gå til innhold

Kjøpe S8, noen grunn til å ikke gjøre det?


Salvesen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette.

Mulig det er tilfeldigheter, men både jeg og mine foreldre har Huawei og jeg er ikke imponert over samtalekvaliteten. 

Lenke til kommentar

Jeg fikk knust s7 edge, og forsikringpenger kom, da var valget mellom S8+ og Note8, men ville ha penn på tidligere modeller, sist skulle jeg kjøpe Note 7, men den kom jo aldri, da var valget S7edge kort, så denne gang er valget lett! Note 8! Endelig får jeg med penn!

Bruker mye notater, og oversettelser, kalender bruk, da tror jeg treffer mye bedre med penn enn med finger

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan samtalekvaliteten i S8 er, men i Samsungs tradisjonelle tro vil motparten høre deg svært dårlig om du har dårlige signaler. LG G6 kan derfor være et alternativ. Huawei et enda bedre valg mtp. dette.

 

Hmm... 

Har hatt Samsung i massevis av år, samme med hele familien min.  Har ikke opplevd dette i det hele tatt.  Første gang jeg hører om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har bare erfaring fra iPhone SE og den er ikke så ille som Samsung S3 og S5.

Andre iPhone-modeller vil jeg ikke uttale meg om, men har inntrykk av at de er helt ok.

 

J-serien til Samsung får heller ikke toppkarakter på talekvalitet ute i den store verden, har akkurat lest noen tester og det KAN virke som om alle artiklene tar utgangspunkt i en og samme test. På tek.no hadde de ingenting og utsette på dette.

 

Personlig har jeg blitt helt allergisk mot Samsung, men de er pene!

Har en kompis som kjøpte S8 og der har kvaliteten vært bra de få gangen vi har snakket sammen, men også mulig han har hatt god signalstyrke disse gangene og da er det ikke like fremtredende.

 

Selv synes jeg Huawei er god på talekvalitet, og personlig har jeg erfaring fra P8Lite, P10Lite og Honor 7 - svært bra alle sammen. LG er heller ikke så verst.

 

Sony er litt modellavhengig.

 

Men det er de i andre enden som merker dette, og folk klager som regel ikke selv om de hører deg litt dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...