cenenzo Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Audi A4 2005 har sluttet å pipe når du ikke har på bilbelte eller når du har glemt å slå av lyktene på vei ut av bilen. Noen som vet hva som kan være galt? Kan det være sikring som har gått? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Gjelder dette alle setene som skal ha denne funksjonen, eller bare førersetet? Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Gjelder dette alle setene som skal ha denne funksjonen, eller bare førersetet? Jeg lurer på alle setene. Det har sluttet å pipe dersom jeg glemmer å slå av billyktene før jeg går ut av bilen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det er vel en bonus, for bilbeltet ihvertfall? 1 Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Det er vel en bonus, for bilbeltet ihvertfall? Synes det er greit å ha tilfelle jeg glemmer billys... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det er visst ikke uvanlig at høyttaleren blir defekt på disse bilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå