SuperstarFox93 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Selv foretrekker jeg å ha sex uten sokker. Hva foretrekker du? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Uh, er dette en greie? har alltid hatt uten. Har aldri tenkt "shit nå hadde det vært digg å hatt på sokker" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg foretrekker å ha på sokker, da jeg får noia av tær. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det er vitenskapelig bevist at damer får oftare orgasme dersom dei har på sokkar. Så det er jo noke å tenke på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det er vitenskapelig bevist at damer får oftare orgasme dersom dei har på sokkar. Så det er jo noke å tenke på. Kult, skal begynne å bruke det som argument når noen reagerer på at jeg må stoppe for å ta på sokken om den faller av! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Det er vitenskapelig bevist at damer får oftare orgasme dersom dei har på sokkar. Så det er jo noke å tenke på. Kult, skal begynne å bruke det som argument når noen reagerer på at jeg må stoppe for å ta på sokken om den faller av! http://m.nettavisen.no/nyheter/best-sex-med-sokker-pa/454574.html Endret 11. september 2017 av The Avatar 1 Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Uten, men hvis han har ekle tær og føtter, så kan han gjerne beholde de på 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Med eller uten sokker spiller liten rolle. Jeg oppholder meg ikke lenge i nærheten av tær uansett.. Men det kommer anpå settingen også. En kjapp en på kjøkkenet med klær på inkluderer gjerne sokker, men hvis vi ligger nakne og koser på senga bør sokkene av. Lenke til kommentar
Populært innlegg ilpostino Skrevet 19. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 19. september 2017 Selv liker jeg å bytte på. Jeg har sokk på venstre for mandag til torsdag og sokk på høyre fot i helgene. På torsdager går jeg all crazy og har ikke sokker på i det hele tatt. 13 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Likegyldig. Ser ikke noe til de føttene uansett. Lenke til kommentar
adinax Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 aldri egentlig tenkt på, men kommer til å gjøre det fremover :-/ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Om det er et problem med eller uten sokker, så kanskje man burde være *litt* mer impulsiv? Jeg mener, om man har sokker eller ikke burde ikke være make or break for god sex, og om det er det - så burde man kanskje kikke på andre ting? Første burde være om det MÅ være i senga, der sokkene vanligvis er av. Ikke tenk, bare gjør. God sex kommer ikke ifra hvor anal (pun not intended) man er, OCD har ingenting med sex å gjøreHadde en X der vi ikke en gang var ferdig avkledd før vi begynte, og dette pirrer veldig mange. Være litt kreativ, drit i simple normer. Sokkene er vanligvis på om du ikke har tatt av deg skoa engang Endret 23. september 2017 av bshagen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Bruker vanligvis cowboy støvler uten sokker. Anonymous poster hash: 1772b...ac9 2 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 vel, drar du damen med på hytten og vil pule før du fyrer opp i vedovnen så er det greit å beholde raggsokkene på... spesielt på vinterstid. 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Jeg kjører uten, man dama har alltid sokker på, ved soving også. Frysen av seg. Lenke til kommentar
Diskusjonist Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg liker ikke føtter, synes føtter er fæle. Foretrekker å ha sokkene mine på, og jeg foretrekker også at dama jeg har sex med har sine sokker på. Men det er ikke noe jeg bryr meg kjempemye om. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Egentlig har jeg foretrukket "av". Men foreligger det noen bedre kilder enn "danske B.T.:? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Som regel på for meg (etter hans ønske, men greit for meg siden jeg fort blir kald), da ulike typer (vanlige, og noen ganger lengre varianter), av for han. Anonymous poster hash: 54bc9...4f7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg