Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snart utro!

Anbefalte innlegg

Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer

Godt du ikke legger det ut på nett eller noe slikt da ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

30 år gammel kjerring som oppfører seg som ho skulle vært 17. Jeg blir faktisk litt flau - og lei meg på vegne av barna dine. Håper de lærer noen bedre verdier hos "gamlegubben".

Anonymous poster hash: d7234...2ae

Det får du lov til å mene! ☺ jeg går for livet og mulighetene som tilbys.
Lenke til kommentar

..det du kaller din klippe virker mer som å være en sugardaddy for deg. Fine familieverdier du har forresten... planlagt utroskap :ohmy:

Det er jo også en måte å se det på ☺

Fremtidens familieverdier blir ikke det vi kjenner den som i dag. Alt vil være betalte tjenester tror nå jeg.

Lenke til kommentar

..det du kaller din klippe virker mer som å være en sugardaddy for deg. Fine familieverdier du har forresten... planlagt utroskap :ohmy:

Det er jo også en måte å se det på ☺

Fremtidens familieverdier blir ikke det vi kjenner den som i dag. Alt vil være betalte tjenester tror nå jeg.

Enten troller du, eller så vil jeg anbefale deg å kontakte en terapeut/psykolog. Utroskap skjer, av forståelige og mindre forståelige grunner. Planlagt utroskap finner jeg imidlertid avskyelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ansér dette som en tulletråd, men jeg har lyst til å spørre: Finnes det et nivå eller et punkt i psyken din, hvor du vét at det du gjør er sårende for personen du er i forhold med? Prøv å snu alt dette på hodet, og forestill deg om han var utro mot deg på den samme måten. Hvordan ville du følt dét da?

Lenke til kommentar

Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..

Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..
Planlegger du å være utro ligger nok skilsmisse i din fremtid.
Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer

Jeg håper for guds skyld at du blir tatt så får vi se hvor glad du blir når den trygge hverdagen er vekk. Desperate halvgamle tøser er forresten ikke noe som tenner annet enn gutter som vil få tømt seg, det er ikke akkurat flotte gutter som kommer til å gi deg kukk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...