aklla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer Godt du ikke legger det ut på nett eller noe slikt da 5 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 30 år gammel kjerring som oppfører seg som ho skulle vært 17. Jeg blir faktisk litt flau - og lei meg på vegne av barna dine. Håper de lærer noen bedre verdier hos "gamlegubben". Anonymous poster hash: d7234...2ae Det får du lov til å mene! ☺ jeg går for livet og mulighetene som tilbys. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 ..det du kaller din klippe virker mer som å være en sugardaddy for deg. Fine familieverdier du har forresten... planlagt utroskap 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Du kan innbille deg hva du vil men uansett hvor godt du tror du skjuler sporene dine så risikerer du å bli oppdaget. På flere måter. Spørsmålet er om du mener det er verdt risikoen? En kortvarig flørt vs ett trygt familieforhold? 1 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 ..det du kaller din klippe virker mer som å være en sugardaddy for deg. Fine familieverdier du har forresten... planlagt utroskap Det er jo også en måte å se det på ☺Fremtidens familieverdier blir ikke det vi kjenner den som i dag. Alt vil være betalte tjenester tror nå jeg. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 ..det du kaller din klippe virker mer som å være en sugardaddy for deg. Fine familieverdier du har forresten... planlagt utroskap Det er jo også en måte å se det på ☺Fremtidens familieverdier blir ikke det vi kjenner den som i dag. Alt vil være betalte tjenester tror nå jeg. Enten troller du, eller så vil jeg anbefale deg å kontakte en terapeut/psykolog. Utroskap skjer, av forståelige og mindre forståelige grunner. Planlagt utroskap finner jeg imidlertid avskyelig. 1 Lenke til kommentar
Francispy Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Quality bait. 3 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Er det ikke rart hvordan man kan uttrykke seg på en mer diskre måte https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1786914&do=findComment&comment=24079237 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Og hvor lenge skal vi mate trollet? Anonymous poster hash: addac...087 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Mister litt troen på menneskeheten når jeg leser dette... Troll eller ei. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Jeg ansér dette som en tulletråd, men jeg har lyst til å spørre: Finnes det et nivå eller et punkt i psyken din, hvor du vét at det du gjør er sårende for personen du er i forhold med? Prøv å snu alt dette på hodet, og forestill deg om han var utro mot deg på den samme måten. Hvordan ville du følt dét da? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Høres mer ut som en bitter mann som utgir seg for å være en kvinne han har blitt såret av.Hjelper det å høre at alle disse tingene du sier er tull? For det er jo tydeligvis det du fisker etter. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..Planlegger du å være utro ligger nok skilsmisse i din fremtid.Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer Jeg håper for guds skyld at du blir tatt så får vi se hvor glad du blir når den trygge hverdagen er vekk. Desperate halvgamle tøser er forresten ikke noe som tenner annet enn gutter som vil få tømt seg, det er ikke akkurat flotte gutter som kommer til å gi deg kukk. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Høres mer ut som en bitter mann som utgir seg for å være en kvinne han har blitt såret av. WOW.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Virkelig? Les innleggene igjen. Kan nesten føle sarkasmen og bitterheten sive gjennom dem. Edit: Vi er klar over at dette er en tullebruker, har postet masse rart og tar aldri til seg noe av det noen sier, så ja, my guess is as good as yours. Endret 11. september 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg