Cristilja Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hei dere, Har lenge gått med tanken på å være utro. Noen tips til hvordan jeg kan møte den spesielle som vil leke i en periode uten at han hellers er en player som har seg med "alle"? Ønsker meg sidesprang med unge og PENE gutter!,ikke halvgamle gubber de er jeg så lei av,og har en hjemme. Og er det lett for litt eldre damer 30+ å finne seg en veldig mye yngre gutt/mann - hvor?? Håper på gode svar! Og fortell gjerne egne historier om hvordan dere opplevde jakten,prosessen,og leken.. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Alle som ikke støtter trådstarter er bare bitre misogynister. Her har vi å gjøre med en moderne, sterk og uavhengig kvinne. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Elefantmesteren Skrevet 10. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2017 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Har du ikke mange tvilsomme menn i nabolaget ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781951 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Hei dere, Har lenge gått med tanken på å være utro. Noen tips til hvordan jeg kan møte den spesielle som vil leke i en periode uten at han hellers er en player som har seg med "alle"? Ønsker meg sidesprang med unge og PENE gutter!,ikke halvgamle gubber de er jeg så lei av,og har en hjemme. Og er det lett for litt eldre damer 30+ å finne seg en veldig mye yngre gutt/mann - hvor?? Håper på gode svar! Og fortell gjerne egne historier om hvordan dere opplevde jakten,prosessen,og leken.. Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner.. Endret 10. september 2017 av aklla 3 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..? Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Har du ikke mange tvilsomme menn i nabolaget ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781951Men tvilsomme menn tenner ingen!!! ☺ Lenke til kommentar
Populært innlegg Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2017 Har du ikke mange tvilsomme menn i nabolaget ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781951Men tvilsomme menn tenner ingen!!! ☺ Men tvilsomme damer gjør? 11 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner.. Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene.. Planlegger du å være utro ligger nok skilsmisse i din fremtid. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene.. Klippen ? Du mener den halvgamle gubben du er så lei av og har hjemme ? 3 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene.. Klippen ? Du mener den halvgamle gubben du er så lei av og har hjemme ? Ja ☺ klippen består jo av felles hjem,økonomi,familieverdier og tosomheten som forøvrig minner mere om et godt etablert vennskap med nærhet. Hypofysen ligger andre steder,savner derfor noe nytt og tennende,som nevnt en yngre pen blid udmyk og velvillig gutt å leke litt med! Denne spennende leken har ingen trygg klippe å tilby,så den vil jeg beholde hjemme☺ Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Har du ikke mange tvilsomme menn i nabolaget ditt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1781951Men tvilsomme menn tenner ingen!!! ☺ Men tvilsomme damer gjør?Opp til den enkelte hva og hvem man vil ha med å gjøre ☺ Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..Klippen ? Du mener den halvgamle gubben du er så lei av og har hjemme ? Ja ☺ klippen består jo av felles hjem,økonomi,familieverdier og tosomheten som forøvrig minner mere om et godt etablert vennskap med nærhet. Hypofysen ligger andre steder,savner derfor noe nytt og tennende,som nevnt en yngre pen blid udmyk og velvillig gutt å leke litt med! Denne spennende leken har ingen trygg klippe å tilby,så den vil jeg beholde hjemme☺ Og dette tror du din klippe synes er greit ? Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..Planlegger du å være utro ligger nok skilsmisse i din fremtid.Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer? Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Vurdert å skille deg først? Bedre å ta det før enn etter, kanskje dere kan skilles som venner..Nei vil ikke skilles fra den trygge klippen! Vil bare ha litt mer av de gode sakene..Klippen ? Du mener den halvgamle gubben du er så lei av og har hjemme ? Ja ☺ klippen består jo av felles hjem,økonomi,familieverdier og tosomheten som forøvrig minner mere om et godt etablert vennskap med nærhet. Hypofysen ligger andre steder,savner derfor noe nytt og tennende,som nevnt en yngre pen blid udmyk og velvillig gutt å leke litt med! Denne spennende leken har ingen trygg klippe å tilby,så den vil jeg beholde hjemme☺ Og dette tror du din klippe synes er greit ?Nei! For han er dette helt uaktuelt. Jeg går bak ryggen hans med dette fordi det er et behov jeg har å få oppleve tenningen med en yngre igjen! Om ingen blir såret skal dette gå helt fint det? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Håper ikke det! Skal skjule dette sporet for alt det er verdt,og holde hemmeligheten tett til meg selv mens den pågår. Det han ikke vet,har han ikke vondt av.. og jeg vil fortsatt være klar for han når han ønsker meg,er lettere sånn for oss damer Har du vurdert muligheten for at han ikke vil ha deg, når/hvis han finner ut ? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 30 år gammel kjerring som oppfører seg som ho skulle vært 17. Jeg blir faktisk litt flau - og lei meg på vegne av barna dine. Håper de lærer noen bedre verdier hos "gamlegubben". Anonymous poster hash: d7234...2ae 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Jeg går bak ryggen hans med dette fordi det er et behov jeg har å få oppleve tenningen med en yngre igjen! Om ingen blir såret skal dette gå helt fint det ...og plutselig sitter du i klisteret ved at du blir forelsket eller at ungdommen du treffer blir det og møter opp på døren... lykke til Endret 10. september 2017 av Omnithunder Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Alle som ikke støtter trådstarter er bare bitre misogynister. Her har vi å gjøre med en moderne, sterk og uavhengig kvinne.Joda kanskje det ? men var ikke mye gode tips og råd å få her enda. Vil møte den helt spesielle og fine gutten/e som gir meg deilig gnist så jeg kan få leke litt i en periode av livet igjen ? Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Jeg går bak ryggen hans med dette fordi det er et behov jeg har å få oppleve tenningen med en yngre igjen! Om ingen blir såret skal dette gå helt fint det ...og plutselig sitter du i klisteret ved at du blir forelsket eller at ungdommen du treffer blir det og møter opp på døren... lykke til Ja midlertidig forelskelse vil jeg nok føle! Er forberedt på det. Men vet at denne gir seg like fort når følelsene senker litt og nivåene kommer synlig frem. Da er jo også leken over ? Evt varer følelsene blir jo sidespranget et langt forhold med mye godt! Noe jeg kanskje egentlig også ønsker med rette vedkommende. Så mange unge fine deilige gutter,hvordan er det mulig å unngå å bli fristet ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg