Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med ei flott og nydelig jente, men hun har problemer med å få uttrykk for sine følelser. Hun er sjenert, men føler at vi kan snakke om det meste, bortsett fra hva hun virkelig føler. Hun har ofte sagt at jeg alltid kommer til å være i hennes hjerte, at jeg er den beste gutten hun har kjent, at det aldri kommer til å forandre seg, men jeg vet faktisk ikke hva hun mener. Hver gang hun trenger hjelp med noe så er det meg hun kommer til. Men hver gang jeg spør om hva hun mener eller vil snakke om noe sånt, så vingler hun fælt med svarene. Får aldri noen klare svar på hva hun mener. 

Liker hun meg? Har hun følelser for meg? Eller blir jeg brukt fordi jeg aldri sier nei til henne? 

Anonymous poster hash: cbc87...b02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sa det selv, og intuisjonen skal man stole på. Du blir brukt.

Hvis du ønsker en vanlig og litt lengre kjærlighetsrelasjon, bør du nok se et annet sted.

Hvis du er ute etter noen måneders regelmessig sex, spill med og kjør litt gjensidig manipulasjon. Hun vil ha en bad guy.

Husk prevensjon. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tjenester... Småting egentlig som å printe ut noe, hjelpe henne med enkle oppgaver på pc, og en gang så skrev jeg en søknad for henne. Hun er forresten ikke norsk. Men hun stoler på meg og forteller meg alt om livet hennes som ingen andre vet om. Jeg har fått tilgang til FB og mail også. Hun har ingenting å skjule. 

Lenke til kommentar

Det er veldig snilt av deg å holde på sånn. Og det går jo ikke negaivt ut over noen. Bare vær 100% klar over at dette er noe DU vil. Ikke ha mennesker i livet ditt som du har den minste tvil ikke gir 100% tilbake og kaster deg så fort de finner noen bedre.

Hvis det er sånn at det ikke er noen romantikk mellom dere, ville jeg muligens tatt et steg tilbake, og sett an hvordan reaksjonen ble. Si at du trenger en uke for deg selv, eller kanskje noen dager til å begynne med.

Du må identifisére gråsonene og deretter skape et bevisst forhold til hvordan du skal gå frem for å løse dem. Hvis hun ikke viser tegn til romantikk, så må du ikke gå for lenge og lure. Spør rett ut. Det er kun deg selv det går ut over hvis du går rundt og er usikker. Skap flére relasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat det er litt komplisert. Hun går aldri ut og har egentlig veldig få venner. Jeg vet om ei venninne hun har, men de snakker ikke så mye sammen heller egentlig. Det er ikke en sånn typisk jente som går ut for å treffe vennene sine, så det er derfor jeg lurer veldig på hva hun mente med det hun sa til meg. Hun hjelper meg også, men ikke i samme grad som jeg gjør. Jeg er der uansett hva, og det tror jeg hun har skjønt også. Det har vært enkelte episoder der jeg har fått nok, så jeg har unngått henne litt, men da ser jeg at hun blir veldig opprørt og lei seg pga det. Og da gir jeg etter... 

Lenke til kommentar

Det er veldig snilt av deg å holde på sånn. Og det går jo ikke negaivt ut over noen. Bare vær 100% klar over at dette er noe DU vil. Ikke ha mennesker i livet ditt som du har den minste tvil ikke gir 100% tilbake og kaster deg så fort de finner noen bedre.

Hvis det er sånn at det ikke er noen romantikk mellom dere, ville jeg muligens tatt et steg tilbake, og sett an hvordan reaksjonen ble. Si at du trenger en uke for deg selv, eller kanskje noen dager til å begynne med.

Du må identifisére gråsonene og deretter skape et bevisst forhold til hvordan du skal gå frem for å løse dem. Hvis hun ikke viser tegn til romantikk, så må du ikke gå for lenge og lure. Spør rett ut. Det er kun deg selv det går ut over hvis du går rundt og er usikker. Skap flére relasjoner.

Jeg har spurt rett ut flere ganger. Hun har sagt hun har følelser for meg, men føler liksom etter ferien at hun forandret seg. Men det er sånn at hun kan svare forskjellige ting på samme spørsmål. Hvis jeg f.eks spør om hun fortsatt har følelser for meg så kan hun si, vet ikke, husker ikke osv. Det er sånne type svar hun kommer med. Men fortsatt sier hun at jeg er den beste gutten hun har kjent og at jeg alltid er i hjertet hennes. Det er veldig vanskelig å tyde hva hun mener. 

Jeg vet jeg er snill med henne, egentlig dumsnill, men det er et eller annet som ikke får meg til å gi opp. Hvis hun er i nærheten så stopper alt rundt meg helt opp fordi jeg har all fokus rettet mot henne. Det er ikke bra for folk som er rundt meg, men jeg er klar over at alt stopper opp. 

Lenke til kommentar

Akkurat det er litt komplisert. Hun går aldri ut og har egentlig veldig få venner. Jeg vet om ei venninne hun har, men de snakker ikke så mye sammen heller egentlig. Det er ikke en sånn typisk jente som går ut for å treffe vennene sine, så det er derfor jeg lurer veldig på hva hun mente med det hun sa til meg. Hun hjelper meg også, men ikke i samme grad som jeg gjør. Jeg er der uansett hva, og det tror jeg hun har skjønt også. Det har vært enkelte episoder der jeg har fått nok, så jeg har unngått henne litt, men da ser jeg at hun blir veldig opprørt og lei seg pga det. Og da gir jeg etter... 

Denne var til Caddy. 

Lenke til kommentar

Hvor gammel er hun? Hvilket land er hun fra? Det er vanskelig å tyde om hun sier at hun ikke vet fordi hun genuint ikke vet enda (hvor lenge har dere kjent hverandre?) eller fordi hun prøver å lure deg med uten å tydelig og klart si at nei, hun er ikke interessert i deg, eller om hun rett og slett er redd for å avvise deg helt, kan hende hun har dårlig erfaring med menn fra hjemlandet sitt? 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hun har ofte sagt at jeg alltid kommer til å være i hennes hjerte, at jeg er den beste gutten hun har kjent, at det aldri kommer til å forandre seg,

Det der er jo et typisk "vennesone"-svar, men når det kommer til jenter fra visse land så kan det være en kjærlighetserklering. Det er mange steder der det er slik at jentene ikke skal ta insiativ på samme måte som er vanlig'ish her til lands.

Du må antagelig ta insiativet og gå rett på sak. Spør henne om hun kunne tenke seg et litt mer intimt forhold enn bare vennskap. Det enkle er ofte det beste :thumbup:

Lenke til kommentar

Så lenge du er klar over hva som skjer, og at du er klar for å avslutte når du mener det går "for langt", så får det ikke vært noe galt med det her. Virker som du er oppmerksom nok til å skjønne hva som skjer. Bare ikke kast bort tiden din. Utydelige og uklare svar er sjelden et bra tegn. Push gjerne på litt for å få frem et "gjennombrudd", enten det går den éne eller andre veien. Å leve med usikkerhet er slitsomt for psyken.

Lenke til kommentar

Hvorfor føler jeg at hun blir glad når hun ser meg, da? Gir meg spesielle blikk? Behandler meg annerledes enn andre. 

Sex har vi ikke hatt. Om det kommer så langt er heller ikke sikkert. 

Dette er gulroten hun lokker deg med, belønningen for å gidde det du gidder uten reelle fremtidsutsikter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...