Drøv Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hei folkens!Jeg har søkt jobb hos Platekompaniet og har nettopp blitt kalt inn til intervju. Vet det finnes x antall tråder om dette fra før, men den nyeste jeg kunne finne var fra 2010.Er det noen som har vært med på intervjuprosessen til Platekompaniet i de senere årene? Lurer på om de fortsatt har den legendariske kvalifiseringsprøven med 100 spørsmål? Lokalene er fortsatt de samme i hvert fall (Radisson Blu). Noen tips til å forberede meg? Lenke til kommentar
Silverkudo Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg har også kommet inn på intervju, raskt spørsmål, hvilket klokkeslett har du fått? Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Kl 10! Hva med deg? Vet du om vi får quiz eller et ekte intervju? Mailen informerte jo ikke noe særlig, men hvis de har quiz så vil de jo sikkert unngå at folk forbereder seg for mye så de får sjekket hva man faktisk kan... men jeg synes det er litt stressende å ikke vite Lenke til kommentar
Silverkudo Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg har 14.45 så ville vært rart om det var test da, tror nok heller at det er et normalt intervju. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Husker for mange år siden, jeg ble kalt inn til intervju hos 7eleven. Morsomste jeg har vært med, det var gruppe intervju med masse kandidater. Dem fikk jobben hos 7eleven til å virke som en drømme karriere og vi var nøye utvalgt. Håper det er mer profesjonelt der! Lykke til gutter/jenter! 3 Lenke til kommentar
cobain_InnleggNO Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg har 14.45 så ville vært rart om det var test da, tror nok heller at det er et normalt intervju. aaaashiiiiiiet har "intervju" kl. 14.45 eg og.. Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Hvordan gikk det med dere?? Lenke til kommentar
Silverkudo Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Skal inn nå om 20 min Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 Lykke til! Fortell meg hvordan det gikk når du er ferdig da 1 Lenke til kommentar
Silverkudo Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Følte det gikk ganske greit egentlig, sleit litt med top listene og norske skuespillere men ellers følte mye en kunne svare på. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hvorfor skal man kunne om norske skuespillere når man skal jobbe hos Platekompaniet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Hvorfor skal man kunne om norske skuespillere når man skal jobbe hos Platekompaniet?for og kunne hjelpe kundene med og finne den filmen med han skuespilleren fra Stavanger som kom for 15 år siden. jeg er faktisk positivt overasket over at platekompaniet har testing av potensielle ansatte for og se om de kan noe om om det butikken driver med. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Hvorfor ikke bare teste de ansatte i Google-skills? ^^, Det finnes sikkert svært få mennesker på kloden med bedre encyklopedisk omfattende kunnskap innen film enn Google selv. Så å lære seg å bruke dét på en best mulig måte må jeg kunne si å være bedre ^^ Men da kommer vel "kundeservice-faktoren" inn da .. å møte noen som kan svare på spørsmålet ditt uten å bruke pc, er sikkert en psykologisk greie, sånn at kunden får et "tillitsbånd" til butikken .. så de kommer tilbake. Hvem vil vel handle hos noen som ikke kan noe, men som bare bruker pc'en til å finne ut av ting? Selv om de gjør jobben dobbelt så effektivt... Endret 14. september 2017 av Taurean Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Hvorfor ikke bare teste de ansatte i Google-skills? ^^, Det finnes sikkert svært få mennesker på kloden med bedre encyklopedisk omfattende kunnskap innen film enn Google selv. Så å lære seg å bruke dét på en best mulig måte må jeg kunne si å være bedre ^^ Men da kommer vel "kundeservice-faktoren" inn da .. å møte noen som kan svare på spørsmålet ditt uten å bruke pc, er sikkert en psykologisk greie, sånn at kunden får et "tillitsbånd" til butikken .. så de kommer tilbake. Hvem vil vel handle hos noen som ikke kan noe, men som bare bruker pc'en til å finne ut av ting? Selv om de gjør jobben dobbelt så effektivt... Hvis du står på gulvet ute i en butikk og har 3 spørsmål om kjente filmer, og den ansatte må "et øyeblikk skal bare Google", hadde jeg helt klart å finne en annen butikk, med eller uten hjelp av Google. 4 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Det er vel temmelig søkt å anta at en som er flink til å google vil kunne gjøre en gitt jobb med dobbel effektivitet kontra en som ikke alltid behøver å google.... Ellers fullstendig enig med fo2re; for min del er det få ting som har høyere irritasjonsfaktor i hverdagen enn butikkansatte som helt mangler kunnskap om det de jobber med. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Man går jo på butikken for å bli ekspedért. Det blir det samme om den ansatte må bruke satelittelefon for å få informasjonen som trengs. Det blir det samme som at en murer bruker vater for å dobbeltsjekke at veggene er rette. Jeg bryr meg i hvert fall ikke om hvordan ting blir gjort, så lenge det blir gjort grundig og innen rimelig tid. Det gjelder alle bransjer. Vanlig holdning holder lenge. Endret 15. september 2017 av Taurean Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Man går jo på butikken for å bli ekspedért. Det blir det samme om den ansatte må bruke satelittelefon for å få informasjonen som trengs. Det blir det samme som at en murer bruker vater for å dobbeltsjekke at veggene er rette. Jeg bryr meg i hvert fall ikke om hvordan ting blir gjort, så lenge det blir gjort grundig og innen rimelig tid. Det gjelder alle bransjer. Vanlig holdning holder lenge. Er enig i det du vil frem til, men håper inderlig at mureren som murer hos meg bruker vater for å dobbeltsjekke, og ikke kun går på øyemål. Betaler ikke for en skjev vegg... Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Har noen blitt ringt ennå? Føler løpet er kjørt. Gikk helt forjævlig dårlig på filedelsen Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Filmdelen* .. Lenke til kommentar
Drøv Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Jeg fikk intervju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå