Fredrik N. Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 "dalen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fint naturbilde Fredrik Mvh Leif Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Veldig flott bilde! Dette kunne jeg gjerne brukt som bakgrunnsbilde på datamaskinen slik det ser ut. Jeg fikk imidlertid en liten følelse av at det var litt lyst langs høyre side av fjellveggen. Hva tenker du om det? Endret 10. september 2017 av Phinex Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Vanskelige lysforhold her og hadde bare et lite lommekamera til rådighet. Og skyene ble ikke helt bra, ser jeg. Takker for kommentarer Leif og Phinex! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nasjonalromantikk på sitt beste dette Fredrik. Ikke helt teknisk topp, men ett flott motiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Flott motiv, men litt vanskelige lysforhold. V2 ble litt bedre. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. september 2017 Forfatter Del Skrevet 10. september 2017 Skulle nok tatt med Fuji'en hit som takler slike forhold bedre. Mange takk til Helene og Rolf! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vanskelige lysforhold her og hadde bare et lite lommekamera til rådighet. Og skyene ble ikke helt bra, ser jeg. Takker for kommentarer Leif og Phinex! Mvh Fredrik Lommekamera ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 To flotte versjoner fra fjellheimen , personlig likte jeg v2 best med bedre kontraster og lys . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Hei, dette motivet likte jeg godt. Det er sjeldent å se kyr på seterbeite i dag. I hvert fall her hvor jeg bor. I går kveld så jeg på stortingsvalget og mens dette pågikk kikket jeg innom Bildekritikk. Der fant jeg dette fine motivet, som tydeligvis (jfr.komentarer)hadde fått noen lyter. Jeg tenkte at dette kunne være en passelig oppgave for meg og forsøke å fikse på mens jeg ergret meg over valgresultatet. Jeg tillater meg å sende tilbake til deg min tilsmutsede versjon. Ber om unnskyldning for dette og håper du ikke blir sint på meg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 He he, det er helt i orden, Moerk. Jeg har ikke sett noe mer på bildet, men det er heldigvis fotografert i raw, så det er nok muligheter for meg å få det til like bra som det du viser her. Artig at du tok deg tid til dette! Takker alle for kommentarer på bildet! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg