Mines1985 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Vet jeg har skrevet tidligere om dette, men nå er det noe nytt jeg lurer på ? Han er fortsatt veldig klar på at han ikke ønsker å binde seg til en person og ikke ønsker noe seriøst. Det har jeh godtatt. Han sier jeg kan gjøre som jeg vil, men han liker ikke om jeg skal ha sex med andre, men det går fint liksom. Så har det slik at vi hadde en god samtale ang dette. Vi skal på roadtrip til Sverige neste helg og da tenker jeg at jeg ønsker å få snakket ut om dette med han. For det er noe som skurrer her, så jeg trenger deres råd til hva jeg bør spørre han om? Han tar bilder av meg hele tiden og lagrer de? Altså vanlige bilder, ikke bare dristige osv you know.. Hvorfor gjør han det, spesielt om han vet han fort kan miste meg? Og han ikke ønsker noe seriøst. Han sier han er begynt å bli glad i meg og har ikke vært med andre på de 6 1/2 ukene vi har rotet. Men han vil at jeg skal være der uansett hva som skjer. Har sagt at jeg "hopper" av toget om han har sex med andre. Han spurte da, selv med beskyttelse? Så han vil ha meg, men samtidig ha den friheten ? Hva bør jeg fortelle han. I går dro jeg ut, han var veldig på og så hele tiden Snapchat storyene mine først. Akkurat som han "ventet" på at jeg la ut nye ting. Han skulle på jobb 6 om morningen. Men alikavel sendte han melding nærmere kl 02.00 og spurte hva som skjedde osv. Sendte han svar og han våknet igjen kl 03:00 å svarte.. akkurat som han ikke slapper av? Men hvorfor gjør han det når han sier han ikke får følelser eller blir forelsket ? Han er redd? Men tørr han ikke helt å innrømme det selv? Han virker som han vingler litt fram og tilbake.' Men samtidig holder han meg veldig på avstand og ønsker ikke at jeg skal få følelser for han. Men når han er med meg så er han veldig kjærlig og viser at han er glad i meg... Hvordan vil dere at jeg skal gå frem ? 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 ...ikke bare dristige osv you know.. Hvorfor gjør han det, spesielt om han vet han fort kan miste meg? Jeg synes egentlige du stiller de samme spørsmålene i tidligere post og/eller har fått svar på de spørsmålene du stiller nå. Det eneste nye du kommer med er at du lar ham ta "dristige" bilder av deg. Det er fristende å trekke en konklusjon her, men det er bedre å spørre: Er du klar over hvor mye det kan skade deg? Er du også klar over at en man som ber om å få ta dristige bilder av deg, ved roten er et ekkelt menneske som du ikke bør blande deg med. Fortsatt kontakt med den mannen, er psykologisk selvskading. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Er du også klar over at en man som ber om å få ta dristige bilder av deg, ved roten er et ekkelt menneske som du ikke bør blande deg med. Fortsatt kontakt med den mannen, er psykologisk selvskading. Hvordan I ALLE DAGER klarer du å komme frem til den konklusjonen der? 3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Er du også klar over at en man som ber om å få ta dristige bilder av deg, ved roten er et ekkelt menneske som du ikke bør blande deg med. Fortsatt kontakt med den mannen, er psykologisk selvskading. Hvordan I ALLE DAGER klarer du å komme frem til den konklusjonen der? Lavt blodsukker og helt feil av meg å generalisere, jeg burde ha skrevet: Er du også klar over at når den mannen ber om å få ta dristige bilder av deg, er det fordi han ved roten er et ekkelt menneske som du ikke bør blande deg med. Fortsatt kontakt med den mannen, er psykologisk selvskading. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Du blir brukt og lar deg brukes. Thats all egentlig. Du burde kutte kontakten, men det kommer du helt sikkert ikke til å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå