Raphaug Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Formaterte i går hd`n min pga. masse tull fra den. Den brukte ufattelig lag tid når den bootet, var treig generelt. Når jeg var ferdig med å formatere installerte jeg windows xp pro eng. Den var fremdeles teit og treig. Men da jeg kom hjem fra skolen i dag og startet fikk jeg denne feilmeldingen!: Windows could not start because following files is missing: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM Select 'r' at the first screen to start repair Noen som vet om dette er et virus eller no? Det første som møtte meg var msblast.exe da windows var ferdig installert Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 virus, tja.. kan høres sånn ut. Har selv hatt dette problemet, det kom etter jeg hadde rotet med hardiskene. Var bare å legge inn Win på nytt. Vil også anbefale deg å kjøre ett testeprogram på disken, for å se om det er feil på den. Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 reinstaller uten nettverkskabelen i... Legg inn hovedkortdriverne med en gang før noe annet Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 reinstaller uten nettverkskabelen i... Legg inn hovedkortdriverne med en gang før noe annet Ok! Da starter jeg installasjonen nå UTEN tp Takk for svar! Lar dere få høre resultat etterpå! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvis du ikke opptatere xp med patchen som skal tette igjen sikkerthetshullet,vil du få msblast.exe viruset på nytt så snart du har satt inn netverkskablen din på pc... Lenke til kommentar
benz Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har hørt om denne før. Tror ikke det er virus, men en feil i Windows. Sjekk Google, finnes MASSE info der. Du er ikke alene..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå