DrDoogie Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Sitter her og har faatt klage paa at jeg ikke bruker norsk tegnsett - noe som virkelig gjoer vondt i sjela mi. Anyway, saken er den at jeg har et M$ Natural taste-tur, som jeg kjoerer US-Dvorak layout paa - bare for aa vaere spesiell, seff. Og da var liksom planen aa bruke 'AltGr' tasten som en ekstra funksjonstast, for aa faa forskjellige bokstaver og tegn og saant. Spoersmaalet er da: Er det noen som vet om fordelingen av forskjellige ikke-alfabetiske tegn i C/C++? Altsaa saann i likhet med at bokstaven 'e' er den oftest forekommende i engelsk. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Etter de jeg vet er di plasert hulter til bulter i kodene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hallo?! bruker du utenlansk tegnsett med vilje? hva skal det være godt for? hvis du er god til å huske, og er rask i avtrekkeren, så kan du jo bruke: ALT+0230 -> æ ALT+0248 -> ø ALT+0229 -> å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå