Joachim_F Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Den populære hjemmekonsollen var med å starte det moderne spillmarkedet.Atari 2600 er 40 denne måneden Lenke til kommentar
Evert Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Wasn't the Commodore PET launched in October 1977? Lenke til kommentar
G Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Sånn en Atari husker jeg en i gata hadde når jeg var guttunge. Husker han hadde et spill hvor en skulle styre tanks. Var litt krøkkete å få til å styre beltene, da det var litt omvendt av høyre-venstre intuitivt. Senere fikk han Apple, med innebygget skjerm. Atarien var morsomt av de spill han viste fram. Apple-boksen kom en god stund senere enn Atarien. Storkoste meg med Commodore 64 selv Endret 10. september 2017 av G 1 Lenke til kommentar
Pyttagoras Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nå følte jeg meg som en dinosaur.... jeg var med i NM i Centipede i Drammen når denne konsollen var på sitt mest populære. Må bare akseptere at jeg snart er 50. Kom på nest sisteplass og vant 500 kroner. Det har skjedd litt siden den gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå