fjarle Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Telefoner trenger ikke være dyre for å være stilige.SNIKTITT: Motorola Moto X4 Middels pris og heftig design Lenke til kommentar
G Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Er det å forvente et rush av Android 8 (Oreo) telefoner en gang fram i tid? Jeg har bestemt meg at jeg ikke skal ha en 8.0-ready mobil, selv om det er enkelt å starte oppdateringsprosessene, når det foreligger. "Eneste" forbrukermakt jeg har igjen Endret 10. september 2017 av G Lenke til kommentar
per parker Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Ser spennende ut. Bluetooth 5.0 og kameraet er bra, så skulle jeg kjøpt ny telefon nå hadde det sikkert blitt denne. Er veldig fornøyd med min g5+ som gjør alt jeg har bruk for til å være relativt rimelig . Lenke til kommentar
EuLars Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Ser ut som at den knuses lett ved et fall i gulvet......Tror jeg går for CAT i stedet, den tåler litt UTEN å pakkes inn i noe..... Lenke til kommentar
EN5TV5Y7 Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Ser ut som at den knuses lett ved et fall i gulvet......Tror jeg går for CAT i stedet, den tåler litt UTEN å pakkes inn i noe..... Den knuses ikke bak, for baksiden er av metall. Men fremme kan den knuses hvis den faller i gulvet med fronten ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg