Gå til innhold

[Løst] Innlegg slettet uten begrunnelse


Gjest Slettet-3Ynupm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oftest får man det ja, eller notat i tråden.

Enkelte ganger er det såpass åpenbart at det kanskje ikke er behov for å begrunne det. Du har fått slettet ett innlegg, riktignok ikke av meg men grunnen er jo åpenbar.

 

Bare mine tanker altså, kan ikke svare på hvorfor du ikke fikk PM.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

Oftest får man det ja, eller notat i tråden.

Enkelte ganger er det såpass åpenbart at det kanskje ikke er behov for å begrunne det. Du har fått slettet ett innlegg, riktignok ikke av meg men grunnen er jo åpenbar.

 

Bare mine tanker altså, kan ikke svare på hvorfor du ikke fikk PM.

Ja, jeg synes jo det er ganske underlig at jeg ikke fikk melding. Det burde jo ikke være noe vanskelig å bare kunne sende en PM i tillegg når man har slettet et innlegg. Kan ikke se at dette skulle være noe ekstra bry. Spesielt ikke med tanke på at jeg er ny her på forumet. Jeg synes ikke grunnen er så åpenbar. Det var kun en uskyldig seksuell uttalelse om meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

Begrunnelsen er i retningslinjene:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

  • Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

 

Det gjelder i alle kategorier, også Såpeboksen.

Så det er dette som skal være begrunnelsen. Jeg var helt saklig, og helt høflig, i mitt innlegg. Som sagt så var det kun en seksuell uttalelse om meg selv, og jeg har derfor ikke vært uhøflig mot noen. Og jeg fokuserte på sak. Trolling bedriver jeg ikke, og selvsagt heller ikke provokasjoner. Men om det var noen som ble provosert av de tre ordene jeg skrev, synes du deres reaksjon er forståelig? Og var det noen brukere som klagde på det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Vi sender ikke PM til alle brukerne som vi slettet innlegg til, det vil gi oss en altfor stor arbeidsbelastning. Vi legget igjen en moderatornotis i tråden når vi sletter innlegg som kan ødelegge konteksten i tråden, eller det er snakk i flere innlegg samtidig..  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

 

Begrunnelsen er i retningslinjene:

 

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

  • Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

 

Det gjelder i alle kategorier, også Såpeboksen.

Så det er dette som skal være begrunnelsen. Jeg var helt saklig, og helt høflig, i mitt innlegg. Som sagt så var det kun en seksuell uttalelse om meg selv, og jeg har derfor ikke vært uhøflig mot noen. Og jeg fokuserte på sak. Trolling bedriver jeg ikke, og selvsagt heller ikke provokasjoner. Men om det var noen som ble provosert av de tre ordene jeg skrev, synes du deres reaksjon er forståelig? Og var det noen brukere som klagde på det jeg skrev?

 

Korreksjon: Det var fire ord jeg skrev, og ikke tre. Jeg hadde tenkt å skrive tre, men kom til å tenke på at det for noen kunne oppfattes rasistisk. Så jeg vil si jeg var ganske hensynsfull. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

Dine sexuelle preferanser er ikke ett passende tema i en politisk diskusjon, selv ikke i såpeboksen.

Ja, jeg vil jo si at det ligger en del politikk i det. Ikke minst tatt i betraktning av alle rasistene som er her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

Vi sender ikke PM til alle brukerne som vi slettet innlegg til, det vil gi oss en altfor stor arbeidsbelastning. Vi legget igjen en moderatornotis i tråden når vi sletter innlegg som kan ødelegge konteksten i tråden, eller det er snakk i flere innlegg samtidig..  

Hvorfor la dere ikke igjen en moderatornotis i min tråd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3Ynupm

Nei.

Du får mene det om du vil så klart, men blir slettet uavhengig av om du er enig eller ikke.

Vel, jeg synes det er logisk at mitt innlegg handler om politikk i dagens Norge.

Lenke til kommentar

Men kunne dere ikke gjøre det for høflighets skyld, siden jeg er ny her på forumet?

Du har et poeng, men likevel så blir det vanskelig å ta hensyn til slike ting ved moderering av forumet.

At du er "ny" på forumet, er en ting, men det er fortsatt forventet at man setter seg inn i forumets retningslinjer, eller i hvert fall gjør seg kjent med hvilke regler som gjelder for posting på forumet.

 

Jeg tar likevel med meg tipset ditt videre om å veilede/sende melding til nye brukere når det kommer til poster som bryter retningslinjene. 

 

For å svare på det aktuelle innlegget som ble slettet - her var du en nyregistrert bruker som går rett inn i politikk-kategorien og skriver et innlegg som kun inneholdt "Jeg elsker svart kuk". 

Ja, det er en i en tråd som heter "Såpeboksen - Når du har noe du vil si" men likevel forventer vi en viss standard på innleggene som postes i den kategorien. 

 

Om det er troll eller ikke kan diskuteres opp og ned, men du har i hvert fall nå havnet på min radar... :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...