fjarle Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Her er noen verktøy som kan hjelpe deg.GUIDE: Teks guide til ryktebørsen Ni måter å avsløre falske rykter på Lenke til kommentar
FRB7A9WQ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Veldig fin TEKS guide )))))) Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Her går vi tom for stoff 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hva med alle de falske nyhetene og narrativene fra NRK, SVT, BBC, CNN og co? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy. Skulle til å skrive at nå burde jammenTEK lære av egne artikler, så slipper vi alle disse falske ryktene klistret opp på forsiden her... ;-) 1 Lenke til kommentar
FB.601710084 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy. Skulle til å skrive at nå burde jammenTEK lære av egne artikler, så slipper vi alle disse falske ryktene klistret opp på forsiden her... ;-) Får i jåben min jør æ alt riktig, bestandi!!! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nå skal det sies at TEK.no tidligere var hardware.no, amobil.no, mobilen.no og andre nettsider jeg ikke husker navnet på. Tilbake i 2005-2006 da jeg begynte å lese disse nettsidene jevnlig, var kvaliteten høy. PC tester, bygg, mobiltelefontester, tester av all annen elektronikk var av generelt høy kvalitet. Den høye standarden holdt seg helt til oppkjøpene av nettsiden(e) satte i gang. Etterhvert har artiklene blitt mer lik kk.no og nettavisens artikler. Clickbaits kort avløst av skrikende og irriterende reklame. Eneste tjenesten under tek.no som jeg benytter jevnlig, er mobilpriser. Man må dog regne med litt vranglære der også, da operatørene utnytter hull i "kalkulatoren" for å hevde seg høyt i listene. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy.Skulle til å skrive at nå burde jammenTEK lære av egne artikler, så slipper vi alle disse falske ryktene klistret opp på forsiden her... ;-) Får i jåben min jør æ alt riktig, bestandi!!! Litt forskjell på å gjøre en liten feil en gang innimellom, og det og til stadighet gå på trynet, og ikke ser ut til å lære av egne feil. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 La meg skyte inn: Bli rettet på av leserne og endrer artiklene 10-15 ganger før ferdig resultat er klar. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) # 10: Det er en artikkel om den på tek.no Endret 11. september 2017 av MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg