Gjest Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med PC-en min, som har begynt å drive med ting jeg ikke vil at den skal. Virker som den er inne i en type modus jeg ikke har ment å skru på. Dette er symptomene: - Når jeg skriver lager den en klikke-lyd for hver bokstav (omtrent som en iPhone), dette gjorde den ike tidligere. - Som dere ser i overskriften går det ikke an å skrive ord med dobbeltkonsonant uten å klikke på skjermen mellom de to like bokstavene. Jeg må altså stoppe opp med skrivingen hver gang det kommer noe med dobbelkonsonant. - Det går bare an å slette/gå tilbake på én bokstav om gangen uten å klikke på skjermen mellom hver gang. Det jeg har prøvd er å trykke på alle de ukjente knappene helt øverst på tastaturet ettersom det er de som pleier å forårsake merkelige ting som dette. Jeg har ikke prøvd å skru PC-en av og på enda, det burde jeg kanskje prøvd. Håper noen vet hva dette er, takk på forhånd i så fall! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Første og oftest siste trinn i slik feilretting er å restarte Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hva slags PC er det det gjelder? Merke og type? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Det fungerte å skru den av og på Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå