DukeRichelieu Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Dagens ord og relevant for mange tråder og problemstillinger i dette forumet. 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Man kan også si at den som intet våger, intet taper. 4 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Verre å angre på sjansen man ikke tok enn på det man har gjort. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Verre å angre på sjansen man ikke tok enn på det man har gjort. Selv om man valgte å ikke hoppe utfor stupet, om man fant ut i etterkant at fallskjermen hadde hull og var ødelagt? ^^ Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Vel, man tar vel ikke sjanser når det kommer til sikkerhet uansett? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Ja, jeg er så ensom at det tenker jeg på hver dag. Men det blir aldri til noe som helst. Jeg har egentlig ingenting å si, eller bidra med, er nok derfor også Ja ja, må sutre litt. Godt det Anonymous poster hash: f9955...a0f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå