Admin'c Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 tror du kan glemme det meste, det eneste jeg vet funker på de fleste skolenettverk er vanlig ftp, msn (6.1), mirc og surfing. Resten er det sperret for. På noen skoler er det sperret for enda mer så det blir ikke lett. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Men på skolen sitter du vel ikke veldig mye ved PCene? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spøk. GPRS + laptop? Det blir billig og raskt Selv bruker jeg laptop. Jeg kobler den til internett, men kan ikke få tilgang til nettverket. Derimot får jeg internett med full hastighet, uten begrensninger på hverken hastighet eller tilgang. 8 mbps er det totalt inn på skolen. Noe brukes til annet, men har fått mellom 3 og 5mbps når jeg har lastet ned filer fra nettet btw, grunnkurs, vidergående jeg går i. Har du prøvd å koble opp en bærbar? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 # /usr/local/etc/rc.d/apache.sh startSyntax error on line 593 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf: Cannot load /usr/local/lib/libssl.so into server: /usr/local/lib/libssl.so: Undefined symbol "X509_free" /usr/local/etc/rc.d/apache.sh start: httpd could not be started får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte apache med ssl!? noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hvilken linux distro bruker du? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 bruker freebsd Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er nok et annet konfigurasjonsoppsett vil jeg tro, se etter andre conf filer i samme eller nærliggende kataloger som kan ha noe med apache å gjøre. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Husk at Bablefish fra Altavista fungerer på omtrent samme måte som anonymizer... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 På skolen min så var det en gateway some proxy maskina kopla seg på, alts, om du finner ip'en til gateway og setter den i manuelle instillinger så går du totalt om proxy. var vertfall slik på min gamle skole, men så snill og grei gutt som jeg var så fikk jeg selvfølgelig vite om dette på den redelige måten av netverks administrator Er ikke sikkert det er gjort så simpelt på skoln din, men å kjøre en liten lan scan for å titte etter en gateway kunne vore verdt eit forsøk? Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 lan scan :o vet det er n00b spm. men hvordan ville du gjort det på windows95? Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke giddet å lese alt som står her (vet ikke om spm er besvart) Men hvis ikke: Åpne startmenyen --> Kjør --> skriv inn: cmd å trykk enter --> (hvis du skal inn på google.com skriver du : ping google.com (OBS! ikke www.google.com, bare google.com) du får opp en ip-adresse skriv inn denne ip-adressen der du skriver inn url på internett. og simsalabim du er inne. Hvis dette var uklart kan du bare sende meg en pm. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 får håpe han husker se innom topicen 5år etter forige svar da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tråden er neppe aktuell lengre og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg