fongogg Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei, Jeg har en 2 år gammel MSI GP602PE-611 kjøpt på lefdal med en 1TB HD. Denne laptoppen er etterhvert blitt ekstremt treg selv etter en ny instalasjon av OS. Jeg kunne tenkt meg å satt inn en SSD, brukt den som primær disk, og beholdt den gamle som til lagring. Videre kunne jeg tenkt meg å utvidet minne fra 8 til 16GB i håp om at ting blir bedre og ikke minst rustet noe for fremtiden. Dokumentasjonen som fulgte med laptoppen er nokså sparsommelig, så jeg aner ikke om det er støtte for dette. Har noen av dere noe ide om dette er noe som kan la seg gjøre? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Finnes en del ute på nettet, bla Youtube er det en del guider for GP60. Og på MyFixGuide finner du en GE60, tror den skal være ganske lik GP60. Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Finnes en del ute på nettet, bla Youtube er det en del guider for GP60. Og på MyFixGuide finner du en GE60, tror den skal være ganske lik GP60. Ja, det har jeg sett men jeg har også oppdaget at det finnes mange versjoner av GP60 der ikke alle støtter 2 HDD. Jeg har et lite håp om at kanskje noen vet noe mer om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå