-kga- Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Her er noe jeg fant på middle-earht forumet. Hadde vert kult om jeg hadde turt og gjort noe av det. 1. Stand up halfway through the movie and yell loudly, "Wait...where the hell is Harry Potter?" 2. Block the entrance to the theater while screaming: "YOU SHALL NOT PASS!" 3. After the movie, say "Lucas could have done it better." 4. At some point during the movie, stand up and shout: "I must go! Middle Earth needs me!" and run and try to jump into the screen. After bouncing off, return quietly to your seat. 5. Play a drinking game where you have to take a sip every time someone says: "The Ring." 6. Point and laugh whenever someone dies. 7. Ask the nearest ring-nut if he thinks Gandalf went to Hogwarts. 8. Finish off every one of Elrond's lines with "Mr. Anderson." 9. When Aragorn is crowned king, stand up and at the top of your lungs sing, "And I did it.... MY way...!" 10. At the end, complain that Gollum was offensive to Ethiopians. 11. Talk like Gollum all through the movie. At the end, bite off someone's finger and fall down the stairs. 12. When Shelob appears, pinch the guy in front of you on the back of the neck. 13. Dress up as old ladies and reenact "The Battle of Helms Deep" Monty Python style. 14. When Denethor lights the fire, shout "Barbecue!" 15. Ask people around you who they think is the next "Terminator" sent from the Middle Earth of the future to assassinate Frodo Baggins. 16. In TTT when the Ents decide to march to war, stand up and shout "RUN FOREST, RUN!" 17. Every time someone kills an Orc, yell: "That's what I'm Tolkien about!" See how long it takes before you get kicked out of the theatre. 18. During a wide shot of a battle, inquire, "Where's Waldo?" 19. Talk loudly about how you heard that there is a single frame of a nude Elf hidden somewhere in the movie. 20. Start an Orc sing-a-long. 21. Whenever a new male character appears on screen, say loudly: "You've got a "toight" body" goldmember style. 22. At the end of the movie, stand up and yell: "I STILL RECKON THAT PROFESSOR DUMBELDORE COULD'VE TAKEN GANDALF!" 23. Have a bright LED attatched to your butt crack and when Frodo and Sam enter the spider's lair, stand at the screen, bend over, moon the crowd and yell: Now THAT's what I call the star of Erendil!" 24. Stand outside the cinema with a donation box and a sign that reads: "Orc preservation fund! Support the poor orc widows and children that this vicious war leaves behind." 25. Put on a pair of "Spock" ears and approach everyone in the cinema stating: "This is not logical" 26. Sit in your seat with a high placard above you that reads: "Quiet please, wizard training in progress." 27. Pass around a petition requesting the elves remain in Middle Earth. 28. Paint a toy sword with blue irridescent paint, stand in front of the cinema with the sword held high and scream: "The orcs are coming! The orcs are coming!" 29. Stand in front of the screen for the whole movie and whenever someone tells you to get out of the way, point at a your finger and say with all ernest: "But I've got the ring on, you can see right through me." 30. Every 5 minutes, stand up and release a butterfly. One minute later stand up and complain: "Where is that damned bird?" EDIT: Blei forkortelsen riktig nå??? på topic name. Endret 8. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror slike påfunn gjør seg best i tekstform Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har blitt postet før, i Humor-kategorien tror jeg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Har blitt postet før, i Humor-kategorien tror jeg. OK, sorry. Sjekker skjelden humor katogorien jeg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 uansett var nr10 genial! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror slike påfunn gjør seg best i tekstform Fordi at? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Tror slike påfunn gjør seg best i tekstform Fordi at? Kanskje det er muligheter for å bli dengt helseløs av harbarka Tolkien fans Eller bare bli kasta ut. Men det hadde vert fett om noen gjorde no slikt. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 24. Stand outside the cinema with a donation box and a sign that reads: "Orc preservation fund! Support the poor orc widows and children that this vicious war leaves behind." Akkurat den er genial..! Helt uskyldig, men allikevel så genialt! *tenke på* *lage boks* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kanskje det er muligheter for å bli dengt helseløs av harbarka Tolkien fans Det sier jo ikke så rent lite om de da.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ikke gjør narr av Tolkienfans Synes det var morsomt selv om jeg er fan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nei ikke mobb Tolkien fan's.. Den var morsom synes jeg.. *gleder meg til premieren* Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det var ikke meninga å mobbe Tolkien fan fra min side her, jeg er en ivrig Tolkien fan selv jeg. Skal se Maraton som starter den 16. og RotK begyner 00.01 den 17. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Finns det noe lignende til Matrix? Så jeg kan få gjort det liksom! Vil ikke ødlegge en slik film...men Matrix derimot Lenke til kommentar
Malux Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nr 2 var konge, selv om man blir kasta ut av kinoen før du i det hele tatt har fått gjennomført det -Mr.Chaos- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå