AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Klippet gresset med gressklipperen nå. Men de to hjulene foran er ødelagt(de som får klipperen til å kjøre), så da må jeg dra selv, siden bare skjæringen funker. Og jeg dro i gressklipperen med bare en hånd. Men underveis kjente jeg en strekk/ubehag, ikke noe veldig vondt, i venstre bryst, under klippingen. Ga seg etter 10 min, når jh var ferdig med å klipp gresset. Tanker?? Hva kan det være? Anonymous poster hash: c1ec4...39c Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Du strakk noe. Ikke noe å bekymre seg for, du fikk ikke eller har ikke hjerteinfarkt 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Det er vel nettopp det du beskriver, en strekk i en muskel eller lignende. Er du bekymret, så oppsøk lege, det er bedre å gå en gang for mye til legen, enn å stryke med av hjerteinfarkt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Du strakk noe. Ikke noe å bekymre seg for, du fikk ikke eller har ikke hjerteinfarkt Jg kan si at jg er ung. Men må da være sammenheng med at jeg dro i den veldig tunge gressklipperen, og at smertene fant sted akkurat der, samt ga seg når jeg var ferdig å klippe. Men det var jo venstre siden.. Anonymous poster hash: 667ac...b61 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Sammenhengen er vel at du strakk noe, slik vi alle gjør fra tid til annen. Dersom du er ung, og det ga seg etterpå, så er det neppe noe å bekymre seg over. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hvis du er den samme brukeren som bekymrer deg ekstremt for alt mellom himmel og jord og spør om det samme ørtifemtitusen ganger så anbefaler jeg psykolog. Det er ikke bra å bekymre seg så ekstremt over trivielle ting, det øker risikoen for blant annet hjerteproblemer. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Du strakk noe. Ikke noe å bekymre seg for, du fikk ikke eller har ikke hjerteinfarkt Jg kan si at jg er ung. Men må da være sammenheng med at jeg dro i den veldig tunge gressklipperen, og at smertene fant sted akkurat der, samt ga seg når jeg var ferdig å klippe. Men det var jo venstre siden..Anonymous poster hash: 667ac...b61 Du har muskler på både høyre og venstre side av brystet. Tror de fleste over 10 år har opplevd slik strekk.Det har sikkert du også, men frykten for hjerteproblemer er kanskje relativt ny? Slik at du nå tenker over alt av smerter og tenker dette er hjerteproblem.. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Mitt tips for sånne situasjoner: Ta deg en løpetur! Da jeg stresset som verst med helseangsten, fant jeg en bedre løsning enn å plage legevakten. Den fornuftige delen av meg var jo klar over at det sannsynligvis ikke var noe i veien, problemet var at den ufornuftige ropte så høyt. Jeg tenkte at hvis jeg løper opp Fløyen, og det er noe galt med hjertet mitt, da stryker jeg med. Men jeg overlevde, gang på gang. Etter hvert stilnet angsten, og jeg fikk kondis på kjøpet. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Kjære coby, min umiddelbare tanke er at du dro gressklipperen med venstre hånd, noe som da strakk ut brystmuskelen. Ettersom du er mest vant til å bruke høyrehånda, ble det et litet "sjokk" på den ikke så ofte grassklippertrekkende venstresiden. Den reagerte med å si "au" til hjernen. Men etterpå skjønte den at alt var i orden og at det ikke var farlig, så da sluttet den å klage. Men din hjerne hadde allerede registrert dette og sagt fra til fantasien din om at dette kan være første tegn til hjertestopp, som igjen er årsaken til at du spør på forumet. Ingen spørsmål er dumme. Endret 8. september 2017 av Skandinav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå