Ambisiøsamøbe Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg går tredje året på NHH og kunne tenkt med å bytte over til INDØK i Trondheim, men lurte på om jeg da vil måtte ta 5 ny år, eller om jeg vil kunne få noen år godkjent for økonomidelen? Har noen erfaring med det? Jeg har snakket meg fagleder på NTNU, men de kunne ikke si noe om det på forhånd Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Antakeligvis er det ganske lite, skulle jeg skyte fra hoften vil jeg si maksimalt litt mer enn et halvår. Jeg vil anta du kan få godkjent markedsføring, org.teori, regnskap/bedøk, mikroøkonomi (her er jeg usikker). Muligens også prosjektledelse og statistikk. Det kan godt være du kan slippe unna et eller to matematikkfag også, hvis du har valgt alle matematikkemnene fra NHH. Dette utgjør da maksimalt 1 år, men jeg tror som sagt det er litt optimistisk. Det er heller ikke gitt at det vil passe inn i timeplanen din, noen fag gis kun på høsten osv, så om det skulle godkjennes kan det hende du må ta ekstra fag høst/vår for at timeplanen skal gå opp. Endret 8. september 2017 av Marcus Halberstram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå