tepe2 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Minstekaren i huset får nå overta min gamle iPhone 5S. Han er 8 år gammel. Får opp denne meldinga på mobilen: "En forelder må opprette Apple-ID-en din". Det står videre noe om familiedeling. Er det noen her som har erfaring og kan fortelle meg hva jeg bør gjøre. Jeg mener å huske at når min datter fikk sin første iPhone for en del år siden, så jukset jeg bare på fødselsdatoen hennes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Det skal bare være å følge tilbakemeldingene, men ikke lyv på alderen. 1 Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Ok. Takk. Men hvordan fungerer familiedeling? Jeg ønsker ikke at noe som helst skal deles mellom min og hans enhet. Jeg vil bare ha kontroll over bruken hans og pinkode, og tjenesten som gjør at man kan se hvor mobilen hans befinner seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Står litt her: https://support.apple.com/no-no/HT201060 Jeg har for store barn selv til å bruke dette, men ifølge kolleger som bruker det for sine barn er det helt supert. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Tusen takk. Ser jo ganske bra ut. Regner med jeg tar i bruk familiedeling. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Bruker familiedeling. Anbefales! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Deler i utganspunktet bare kjøp og kortet du har lagt inn, så pass på å sette opp at du må godkjenne eventuelle kjøp Det vil altså si at du kan kjøpe feks minecraft og alle andre i familien kan laste det ned gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå