AfterGlow Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 G603 er «revolusjonerende» spillmus, ifølge produsenten selv.Logitech slipper trådløs spillmus som «aldri» går tom for strøm Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 - Rett i underkant av 21 dager med kontinuerlig intens bruk, og i uderkant av 59 dager med vanlig bruk. Respektabelt... Det er en klar forbedring. 3 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Har hatt G602 over lang tid, og var meget fornøyd med den. Byttet den kun ut nå for ikke lenge siden til MX Master 2S pga. at den kan kobles til 3 PCer samtidig, noe som gjør ting litt enklere. Regner med oppfølgeren er like god. Merket selv ingen forskjell mellom modusene på den, slik at det holdt å ha den i modusen som ga lengst batteritid. Ett stort pluss er at den kan brukes på kun 1 av 2 batterier. Endret 8. september 2017 av AndersT2 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Nå begynner det å ligne noe. Kanskje jeg kan bytte ut min troverdige g700 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg har G602. Tror jeg bytter batteri en gang kaaaanskje hver 5mnd. Data blir brukt hver dag. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Musen har allerede dukket opp for forhåndsbestilling i norske nettbutikker til en pris på 850 kroner. Det er uvisst akkurat når den blir tilgjengelig Forhåndsbestille? Står 100+ på lager hos elkjøp. Og jeg kjøpte den for 2/3 dager siden. 1 Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Musen har allerede dukket opp for forhåndsbestilling i norske nettbutikker til en pris på 850 kroner. Det er uvisst akkurat når den blir tilgjengeligForhåndsbestille? Står 100+ på lager hos elkjøp. Og jeg kjøpte den for 2/3 dager siden. Synd at Elkjøp har kopiert Amazon.co.uk og nå tar 10 kroner ekstra for å få ting sendt innen rimelig tid. 59 kroner for "Postpakke", 69 kroner for "Postpakke prioritert" for den musa. På ellers like vilkår kommer jeg naturligvis til å handle andre steder. 1 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Musen har allerede dukket opp for forhåndsbestilling i norske nettbutikker til en pris på 850 kroner. Det er uvisst akkurat når den blir tilgjengeligForhåndsbestille? Står 100+ på lager hos elkjøp. Og jeg kjøpte den for 2/3 dager siden. Synd at Elkjøp har kopiert Amazon.co.uk og nå tar 10 kroner ekstra for å få ting sendt innen rimelig tid. 59 kroner for "Postpakke", 69 kroner for "Postpakke prioritert" for den musa. På ellers like vilkår kommer jeg naturligvis til å handle andre steder. Enig. Men impulskjøpern i meg bare måtte! Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Så med en batterikapasitet på et AA batteri på ca 3,8 Wt blir det med 1400 timer levetid et forbruk på ca 5,6 mW. Denne lille effekten burde da kunne "høstes" på en eller annen måte og få virkelig evig batteritid. Og hvis det "høstes" med andre midder enn bevegelse som f.eks å tappe strøm fra wifi signaler så trenger man enda lavere effekt pga at man da også høster energien i all dødtiden når musa ikke brukes. Lenke til kommentar
Inspector Gadget Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Trist at tek.no har begynt å kopiere stilen fra bloggen til Sofie Elise med sånn click bait. Aldri betyr at den går ikke tom for batteriet noen gang. Jeg var spent for å se hvordan logitech har løst dette problemet. Bare for å finne ut at det ikke var noe annet enn bare fake news. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kanskje jeg skal vurdere å gi slipp på mine 2 MX518. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå